הונדה חושפת את גרסת השלוש דלתות קופה לסיווק החדשה, תצויד במנוע 1.5 טורבו 174 כ"ס החדש של הונדה.

2016 הונדה סיווק קופה החדשה
2016 הונדה סיווק קופה החדשה נחשפת בלוס אנג'לס.

 

הונדה חושפת לקראת פתיחתה של תערוכת לוס אנג'לס את הסיווק קופה החדשה, גרסת השלוש דלתות לסיווק סדאן החדשה אותה הונדה חשפה לפני כחודשיים.

 

כמו הסיוויק סדאן החדשה, גם את הסיווק קופה 2016 משרתים שני מנועים: 1.5 ליטר טורבו עם 174 כ"ס ו-22.4 קג"מ ומנוע 2.0 ליטר אטמוספרי עם 153 כ"ס ו-19.1 קג"מ. מנוע הבסיס משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה, מנוע הטורבו המוצע ברמות הגימור הגבוהות יותר משודך לתיבת הילוכים רציפה בלבד. 

 

נשענת על אותו בסיס גלגלים של גרסת הסדאן (2.7 מטר), הסיוויק קופה החדשה מציעה מרווח משופר לנוסעים, במיוחד אלו מאחור שזכו לתוספת של 12.7 ס"מ למרווח הרגליים. עיצוב תא הנוסעים זהה לחלוטין לזה של גרסת הסדאן, זאת למרות שהונדה משווקת את הסיוויק קופה כסוג של גרסה ספורטיבית יותר לדגם.

 

כמו בגרסת הסדאן, גם הסיוויק קופה מוצעת כאופציה עם תאורת LED מלאה, כולל זו הראשית, הנעה מרחוק ומערכת מולטימדיה מהדור החדש של הונדה הכוללת את מערכות ההפעלה לרכב של אפל וגוגל לסנכרון מלא של מכשירים סלולריים ושימוש באפליקציות ייעודיות כגון ניווט, חיפוש בגוגל, שרותי מוזיקה ועוד.

 

הסיוויק קופה מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת של הונדה, Honda Sensing, הכוללת מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על סכנת התנגשות מלפנים, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.