מיצובישי אנגלברג קונספט
מיצובישי אנגלברג קונספט - הקדימון לדור הבא של האאוטלנדר.
מיצובישי אנגלברג קונספט
מיצובישי אנגלברג קונספט - הקדימון לדור הבא של האאוטלנדר.

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, מודיעה כי דגמי מיצובישי החדשים בישראל אשר יושקו בשנת 2021 ישווקו בתקינה אמריקאית. המהלך הזה הוא נועד לספק מענה ליציאה החלקית של מיצובישי מהשוק האירופי - צמצום היצע הדגמים.

 

לפי כלמוביל, דגמי ה- SUV של מיצובישי אשר ישווקו בישראל ימשיכו להיות מיוצרים ביפן, זה כולל את האאוטלנדר והאאוטלנדר PHEV החדשים שיוצגו בתחילת השנה הבאה וכן האקליפס קרוס המחודש שיוצג בסוף השנה. על דגמים אלו סיפרנו לכם לא מזמן. את הדגמים האלו, עליהם סיפרנו לכם בשבוע שעבר, נפגוש בישראל במהלך הרבעון השלישי של 2021.

 

מיצובישי העולמית הודיעה לכלמוביל על חשיבות הקשר ושיתוף הפעולה הפורה בינהן, על ביטחונה בשוק הישראלי ועל הבטחתה כי תפעל לבסס את עוצמת המותג בין חמשת המותגים המובילים בישראל ומובילות סגמנט ה-SUV.

במסגרת התוכנית העסקית לשנתיים הקרובות, מיצובישי מתכוונת להתמקד בשוק האסייתי, אוסטרלי, דרום אמריקה מזרח תיכון ואפריקה. ומנגד התייעלות בשווקים יפן, סין, צפון אמריקה. באירופה, במסגרת התוכנית יוקפאו פיתוח דגמים חדשים. בנוסף, במסגרת הברית עם ניסן ורנו תאמץ מיצובישי טכנולוגיות חדשות אשר כוללות מערכות נהיגה אוטונומיות, רכבים חשמליים ומערכות קונקטד קאר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.