מיצובישי אנגלברג קונספט
מיצובישי אנגלברג קונספט עליו צפוי להתבסס האאוטלנדר החדש.
מיצובישי אנגלברג קונספט
מיצובישי אנגלברג קונספט עליו צפוי להתבסס האאוטלנדר החדש.

מיצובישי ארה"ב חושפת את החידושים של המותג עבור השוק האמריקאי החל מהיום ועד לרבעון השני של 2021.

 

רוב החידושים עבור השוק האמריקאי הם כבר חדשות ישנות עבור השוק המקומי שלנו כגון השקה של מיצובישי אטראז' המחודשת, ASX המחודש המשווק בארה"ב כאאוטלנדר ספורט וגם מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין החדשה של האאוטלנדר PHEV' שהגיע לישראל כבר אשתקs' תגיע רק בחורף הקרוב לשוק האמריקאי.

 

אאוטלנדר חדש: החדשה המעניינת ביותר היא כמובן האאוטלנדר החדש לחלוטין שישווק בשוק האמריקאי ברבעון השני של 2021 ויוצג בבכורה עולמית ברבעון הראשון של 2021. מיצובישי מציינת כי האאוטלנדר החדש יהיה גדול יותר מהדגם הנוכחי, והדגם השקט והמאובזר ביותר אי פעם של המותג.

 

מיצובישי אנגלברג טורר קונספט
עיצוב נקי ומודרני - תא הנוסעים של האנגלברג קונספט.

האאוטלנדר החדש יציג עיצוב חדש הצפוי להתבסס על העיצוב של הקונספט מיצובישי אנגלברג שהוצג אשתקד. מיצובישי מציינת כי האאוטלנדר החדש יפתיע רבים ויהווה דגם פורץ דרך לא רק עבור המותג. הדגם יעשה שימוש כמובן במערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה הצפויה להציע טווח נסיעה כפול מזה של הדגם הנוכחי, העומד כיום על 45 ק"מ בתקן WLTP.

 

מיצובישי נמצאת כיום תחת בעלות של ניסאן כך שסביר להניח כי האאוטלנדר החדש יתבסס על האקס טרייל החדש שנחשף לאחרונה.

 

מיצובישי אקליפס קרוס מתיחת פנים
דלת תא מטען חדשה ללא חלון מפוצל

אקליפס קרוס מחודש: לקראת סוף השנה הנוכחית מיצובישי תחשוף מתיחת פנים מקיפה לאקליפס קרוס. החברה מציינת כי נפגוש שינוי משמעותי לעיצוב חזית הדגם ועיצוב חדש לחלוטין מאחור עם דלת תא מטען חדשה ללא חלון מפוצל (הספוילר עבר לקצה הגג). בנוסף נמצא תא נוסעים מעודכן עם מערכת מולטימדיה חדשה. תמונות ריגול שהצגנו לאחרונה חושפת חלקית את השינויים בדגם.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.