טוב, לא באמת פורשה שכן סקודה 110R לא הייתה מכונית ספורט אלא משפחתית קופה עם מנוע 1.1 ליטר 65 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 18.5 שניות, אך כמו כל דגמי סקודה באותן השנים זו הייתה מכונית עם מנוע אחורי והנעה אחורית, תצורת הנעה כמו בפורשה 911. כן צריך לציין כי כדי להתחרות במרוצי ראלי סקודה הציגה בהמשך אל בסיס הדגם את ה- 130RS וזו כבר בהחלט שהייתה מכונית ספורט שאף זכתה לכינוי "הפורשה של מזרח אירופה".
כעת סקודה מציגה את הקונספט 110R שעונה על השאלה איך הייתה נראית ה- 110R כיום אם הייתה מעוצבת בהתאם לשפת העיצוב Modern Solid החדשה של סקודה, זו שהוצג לאחרונה עם הקונספט Vision S כקדימון לאוקטביה סטיישן הבאה.

אם הקונספט היה מוצג טרום העידן החשמלי היינו אומרים שאין כל סיכוי שסקודה תייצר רכב הנעה אחורית ובטח שלא אחד כזה עם מנוע אחורי, אך בעידן החשמלי זו כבר משהו אחר לחלוטין שלמעשה כבר קיים בסקודה, כך שמי יודע, אולי יום אחד נזכה לראות מכונית קופה ספורטיבית מבית סקודה.