אקס טרייל החדש
אקס טרייל החדש.
אקס טרייל החדש
אקס טרייל החדש.

איורים שדלפו ממשרד הפטנטים של ברזיל, מספקים לנו הצצה אל העיצוב החיצוני של ניסאן אקס טרייל החדש בגרסתו לשוק האמריקאי (שם הוא נקרא ניסאן Rogue). בדור הנוכחי ניסאן אקס טרייל מהווה את גרסת השבעה מושבים לניסאן קשקאי וסביר להניח כי כך יהיה גם עם הדור החדש של הדגם.

 

קווי העיצוב לא מפליגים רחוק מאלו של הדגם הנוכחי, אך ניכר כי לאקס טרייל החדש עיצוב זקוף ושרירי יותר. כמו בג'וק החדש,גם האקס טרייל החדש מקבל תאורה קדמית המחולקת לשני מפלסים, החלק העליון כולל תאורת יום בה משולבת גם תאורת המחוונים ובמפלס התחתון נמצאים יחידות התאורה הראשיות.

 

2020 סקודה אוקטביה RS iV החדשה
אקס טרייל תא נוסעים.

תא הנוסעים כבר יציג משהו חדש ושונה לחלוטין, כולל לוח מחוונים דיגיטלי המשולב במסגרת אחת עם מערכת המולטימדיה החדשה של הדגם, שלא נכנעת לטרנד המגע וכולל כפתורים פיזיים. את מוט ההילוכים האלקטרו-מכני מחליף מוט קטן עם שליטה אלקטרונית מלאה על תיבת ההילוכים.

בשוק האירופי, היצע המנועים של ניסאן אקס טרייל החדש ימשיך להתבסס על המנועים החדשים של הדגם הנוכחי: 1.3 ליטר טורבו 160 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים DCT או 1.7 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה CVT. אין לנו ספק שהדגם ישווק גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין וסביר להניח כי זו תהיה מערכת הנעה עם טכנולוגיה של מיצובישי, עליה השתלטה ניסאן בשנת 2016 כאשר רכשה מניות שליטה בחברה. זה המקום להזכיר כי הדור הבא של מיצובישי אאוטלנדר צפוי להתבסס על הפלטפורמה ומכלולים של האקס טרייל החדש.

 

אקס טרייל החדש

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.