סובארו אימפרזה סדאן קונספט המוצגת בלוס אנג'לס היא הצצה לעיצובה של סובארו אימפרזה 2016 החדשה.

2015 סובארו אימפרזה סדאן קונספט
סובארו אימפרזה סדאן קונספט - הצצה לסובארו איפרזה סדאן הבאה.

לאחר שהציגה בחודש שעבר את הקונספט אימפרזה 5Door כקדימון לאימפרזה האצ'בק הבאה, סובארו חושפת כעת בתערוכת לוס אנג'לס את האימפרזה סדאן קונספט כקדימון לגרסת הסדאן של האימפרזה 2016 החדשה אשר תוצג בתחילת השנה הבאה.

 

האימפרזה קונספט לא מציגה רק את שפת העיצוב הבאה של סובארו, הנקראת Dynamic x ותשמש בעתיד את כל דגמי החברה, היא גם מבוססת על פלטפורמה מודולרית חדשה שגם היא תשמש בעתיד את כל דגמי החברה.

 

שפת העיצוב החדשה של סובארו מציגה עיצוב חצוף, ספורטיבי וזוויתי יותר לעומת הדגם הנוכחיים של החברה, אך לאור העובדה שסובארו חברה שמרנית יחסית ששמה תמיד את הנהג והשימושיות לפני העיצוב, נשאר לראות מה יישאר מכל זה במעבר לדגם ייצור.

 

לדגם הקונספט אורך של 455 ס"מ, רוחב של 178 ס"מ, גובה של 145 ס"מ ובסיס גלגלים של 267 ס"מ, מידות שבהחלט יכולות לשרת את הדור הבא של האימפרזה. לעומת האימפרזה סדאן הנוכחית מדובר בקיצוץ של 3 ס"מ באורך ובתוספת של 4 ס"מ לרוחב ו-2.5 ס"מ לבסיס הגלגלים.

 

סובארו אמנם לא חושפת פרטים נוספים על האימפרזה הבאה, אך לצד שפת העיצוב החדשה והפלטפורמה המודולרית החדשה אנחנו נמצא גם מנועים עדכניים עם הזרקת דלק ישירה וסביר להניח שהאימפרזה לשוק האמריקאי תצויד במנוע ה-1.6 ליטר טורבו 170 כ"ס החדש של סובארו שהוצג עם הלבורג' (סוג אל אימפרזה סטיישן שאולי תשווק בשנה הבאה בישראל). 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.