פיאט קונספט
פיאט Centoventi קונספט.
פיאט קונספט
פיאט Centoventi קונספט.

פיאט חושפת בז׳נבה מכונית עירונית חשמלית מודולרית המאפשרת ללקוח לקבוע את טווח הנסיעה, בין 100 ל-500 ק״מ, ואין ספור אפשרויות של שילובי צבעים ואבזור.

 

פיאט, החוגגת השנה 120 אביבים למותג, חשפה בתערוכת ז׳נבה את הקונספט צ׳נטו-ונטי (Centoventi - מאה עשרים באיטלקית), קונספט לרכב עירוני חשמלי מודולרי, קונספט המהווה במידה רבה את החזון של פיאט לפנדה הבאה.

 

הרעיון המנחה בדגם הוא המודולריות, כזו שתאפשר לכל לקוח ולקוח להתאים את הדגם לצרכיו האישיים, זו לא פעם ראשונה בה אנחנו פוגשים רעיון כזה בעולם הרכב, גם הסמארט של מרצדס הייתה אמורה להיות כזו בתחילת דרכה.

 

פיאט Centoventi קונספט
פיאט Centoventi - רכב עירוני חשמלי מודולרי.

לפי הקונספט, פיאט תאפשר לדוגמה ללקוח לבחור אם הוא רוצה מעמד אינטגרלי לדשבורד עבור מכשיר סלולרי או טאבלט, הורים לילדים יוכלו לבחור במושבים שהם מושב בטיחות אינטגרלי, לקוחות יוכלו לבחור אם הם רוצים גג או לא, רוצים תא כפפות או לא, סוגי החישוקים, צבעי הפגושים ועוד ועוד. העקרון הוא שאת כל הדברים ניתן לפרק ולשנות, כך שהלקוח באמת יכול להתאים את הרכב לצרכיו, אפילו מידי יום.

 

פיאט Centoventi קונספט
מושב ילדים אינטגרלי.

לא רק את עיצוב או אבזור הרכב לקוחות הדגם יוכלו לשנות, גם הסוללה בדגם מורכבת מתאים מודולריים כך שניתן לרכוש את הרכב עם סוללה לטווח של 100 ק״מ, אך לשדרג בעתיד לסוללה גדולה יותר שתספק טווח נסיעה של 500 ק״מ.

יחד עם הצגתו של הקונספט, פיאט הצהירה כי בתערוכת ז׳נבה בשנה הבאה היא תציג את פיאט 500 החדשה, דור חדש למיני המצליחה של החברה המגיע כעשור לאחר הצגתו של הדור הראשון. פיאט 500 הבאה תצויד במערכת הנעה חשמלית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.