2022 קיה ספורטאז' החדש
2022 קיה ספורטאז' החדש

עד עתה, קיה סיפקה לנו תמונות ומידע רק על הגרסה הארוכה יותר של הספורטאז' החדש, גרסה המיועדת בעיקר לשוק הבית הקוריאני והשוק הצפון אמריקאי. את הגרסה הרגילה והקצרה יותר של הספוראטז' החדש קיה טרם הציגה אך בזכות תמונות שצולמו באירופה אנחנו זוכים כעת להצצה ראשונה אל הגרסה האירופאית של הדגם, זו שגם תשווק כאן בישראל.

 

עד לאמצע הדלת האחורית בערך העיצוב זהה לחלוטין לגרסה הארוכה של הספורטאז', אך משם ולאחור העיצוב שונה לחלוטין, לא רק בעיצוב הדלת או חלונות הצד אלא גם עיצוב קורת C הקצרה יותר וגם עיצוב הפגוש האחורי. לגרסה הארוכה של הספורטאז' החדש אורך של 4.66 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, הגרסה הקצרה צפויה להציג מידת אורך של כ-4.50 מטר ובסיס גלגלים של 2.68 מטר.

 

2022 קיה ספורטאז' קצר
זהה בחזית, שונה למדי מהאמצע ולאחור.

בשוק האירופי הספורטאז' החדש ישווק בשלב הראשון עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספקים של 150 כ"ס או 180 כ"ס יחד עם סיוע מיקרו-היברידי 48V וכן מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 136 כ"ס, גם הוא עם מערכת מיקרו-היברידית. בשלב מאחור יותר הדגם ישווק בשתי גרסאות היברידיות, רגילה עם 230 כ"ס ופלאג-אין עם 265 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ.

 

שאר התחומים, כמו עיצוב תא הנוסעים, הטכנולוגיה בתא הנוסעים או מפרט מערכות הבטיחות העשיר, יהיו כמובן זהים בין שתי הגרסאות. 

 

הגרסה הארוכה.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 13

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.