האוקטביה החדשה תצויד בגלגל הגה חדש עם משטחי מגע ותא נוסעים המעוצב בהשראת תא הנוסעים של הסקאלה.

 

את הדור הרביעי של האוקטביה סקודה צפויה לחשוף לקראת סוף השנה, תחילה בדגם הסטיישן ורק בהמשך בדגם הסדאן/נוצ'בק.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כבר זכינו לראות לא מעט תמונות ריגול של הדגם, כמו התמונה המצורפת כאן, אך בתחום העיצוב החיצוני אנחנו לא באמת מצפים להפתעות אלא לאבולוציה לעיצוב המוכר, בהשראת שפת העיצוב של הסקאלה והסופרב המחודשת, יחד עם חזרה לפנס ראשי ביחידה אחת (צרה) במקום פנס מפוצל בדגם הנוכחי.

 

סקודה אוקטביה ריגול
אוקטביה החדשה

זו הפעם הראשונה בה אנחנו זוכים להצצה, חלקית במיוחד, לתא הנוסעים של האוקטביה החדשה, תודות לאתר הצ'כי (Auto.cz). מהמעט שניתן לראות, ניכר כי עיצוב תא הנוסעים של האוקטביה החדשה נעשה בהשראת תא הנוסעים של הסקאלה. בקונסולה המרכזית אנחנו מוצאים מולטימדיה בגודל של עד "9.2 הניצבת מעל פתחי המיזוג המרכזיים בהם משולב פס של כפתורים עבור אורות המצוקה, נעילה מרכזית, הפשרת אדים ועוד.

 

סקודה אוקטביה
גלגל ההגה החדש של סקודה עם משטח מגע.

בנוסף אנחנו פוגשים כאן את גלגל ההגה החדש של סקודה שכמו בגולף החדשה שתוצג בהמשך השנה, הוא כולל משטחי מגע לצד כפתורים פיזיים. מאחורי ההגה נמצא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "12.3 כמו בסופרב המחודשת.

 

סקודה אוקטביה
מולטימדיה 9.2 אינץ' מעל פתחי המיזוג המרכזיים.

בתחום ההנעה, אנחנו מצפים לפגוש את כל המנועים המוכרים של הדגם הנוכחי, בתוספת גרסאות חדשות למנוע ה-1.5TSI מנוע 2.0 ליטר דיזל TDI EVO חדש (150 כ”ס ו-36.7 קג”מ). החידוש המשמעותי בדגם יהיה תוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, סביר להניח כי זו זהה למערכת המוצעת בסופרב המחודשת, 1.4TSI עם מנוע חשמלי היוצרים הספק כולל של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 41 קג"מ. הסוללה שבדגם צפויה להספיק לטווח נסיעה של כ-60 ק"מ.

 

תגובות (15)

This comment was minimized by the moderator on the site

עיצוב פיהוק

This comment was minimized by the moderator on the site

גם מי שקונה אותה הוא בדר"כ בן אדם פיהוק או פירה פרווה קר.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא אתה

This comment was minimized by the moderator on the site

כן , עם הקורולה שלך אתה ממש כוכב נוצץ.

This comment was minimized by the moderator on the site

האחורה מזכיר מאוד את הs60 הקודמת

This comment was minimized by the moderator on the site

אם לא משפרים את תיבת ההילוכים אז לכל הפחות שיחליפו למצמדים רטובים,
אמנם יותר יקר אבל אמין יותר.

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון. !! המצמד dsg 7 יבש הזה לא מאריך חיים.נהגי המוניות מקללים את הגיר שדורש שיפוץ כל 150000 ק'מ וזה עולה הון.
המצמד הרטוב טוב ועמיד יותר .

This comment was minimized by the moderator on the site

שיביאו את האוקטביה עם גיר ידני ורמת גימור גבוהה

This comment was minimized by the moderator on the site

זאת כבר לא מציאה...עולם הרכב צועד לכיוון של ריכביי פנאי SUV.

This comment was minimized by the moderator on the site

כי אנשים קונים לפי טרנדים דבילים מי שקונה עם מחשבה לפניי ויבדוק מה הרכב נותן לו יקנה גם משפחתית כמו אוקטביה שתהיה מרווחת איכותית ויותר מרשימה מכל טוסון לסיניג

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי סוף סוף יפטרו מהגיר המעצבן הזה? לפחות שיביאו ידני זה כבר עדיף!

This comment was minimized by the moderator on the site

מה בעיה עם הגיר? מיליונים נוסעים איתו בכל העולם והכל בסדר....היה ליגולף עם גרסה 7 של הגיר הזה וגם הכל בסדר גמור...

This comment was minimized by the moderator on the site

גמר חתימה טובה.
עדיף למי ?
יששכר

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location