2021 סוזוקי SWACE
סוזוקי SWACE - קורולה סטיישן עם סמלים של סוזוקי.
2021 סוזוקי SWACE
סוזוקי SWACE - קורולה סטיישן עם סמלים של סוזוקי.

סוזוקי חשפה היום (ג') באירופה את סוזוקי סוויס (SWACEׂ), מכונית סטיישן משפחתית היברידית המבוססת על הקורולה סטיישן - קורולה TS. נזכיר לכם כי לפני כשנה וחצי סוזוקי וטויוטה חתמו על הסכם במסגרתו סוזוקי תשווק באירופה שני דגמים על בסיס דגמים מוכרים של טויוטה, הדגם השני הוא סוזוקי ACROSS שהוצג בחודש יולי האחרון על בסיס הראב4 פלאג-אין החדש.

 

סוזוקי אמנם עיצבה מחדש את הפגוש הקדמי ואת תחתית הפגוש האחורי ויש גם עיצוב שונה לחישוקי הגלגלים, אבל אף לא צריך להיות מומחה גדול בכדי לזהות את המקור לדגם. כמובן שלא תופתעו לגלות שגם המידות זהות עם אורך של 4.65 מטר, רוחב של 1.79 מטר, בסיס גלגלים של 2.70 מטר ונפח תא מטען של 596 ליטר. למעט סמל סוזוקי שעל גלגל ההגה, בתא הנוסעים כבר אף אחד לא התאמץ לנסות ליצור בידול בין הדגמים.

 

סוזוקי SWACE
רק הסמל שעל ההגה שונה.

מערכת ההנעה של סוזוקי SWACE היא כמובן אותה מערכת הנעה היברידית של הקורולה, שילוב של מנוע 1.8 ליטר עם מנוע חשמלי היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 122 כ"ס. גם הביצועים כמובן זהים עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.1 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.

סוזוקי SWACE מצויד גם במערכת הבטיחות TSS של טויוטה עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.

 

תגיות: סוזוקי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.