סוזוקי ACROSS
סוזוקי ACROSS - טויוטה ראב4 עם סמל של סוזוקי.
סוזוקי ACROSS
סוזוקי ACROSS - טויוטה ראב4 עם סמל של סוזוקי.

לפני כשנה וחצי סוזוקי חתמה על הסכם עם טויוטה במסגרתו סוזוקי תשווק באירופה גרסאות משלה לטויוטה ראב4 ולקורולה סטיישן וכעת זה גם מתממש. תכירו את סוזוקי ACROSS, הגרסה של סוזוקי לטויוטה ראב4 אותו היא תחל לשווק באירופה בסתיו הקרוב.

 

בשלב זה לפחות, סוזוקי איקרוס ישווק רק בגרסה הבכירה ביותר של הראב4, גרסת הפלאג-אין הייבריד המשלבת מנוע 2.5 ליטר בהספק של 182 כ"ס ו-23.1 קג"מ עם שני מנועים חשמליים, אחד קדמי עם 180 כ"ס ו-27.5 קג"מ ואחורי המאפשר הנעה כפולה עם 54 כ"ס ו-12.3 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 306 כ"ס וזה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 6.2 שניות - כאשר בורר מצבי הנהיגה על מצב ספורט - ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 180 קמ"ש.

 

סוזוקי ACROSS
טווח נסיעה חשמלי מרשים של 75 קילומטר.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת גדולה יחסית של 18.1kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי מרשים של 75 ק"מ שזה יותר מרוב המתחרים המקבילים כגון הטיגואן eHybrid שנחשף לאחרונה. נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש ולרשות הנהג בחירה מבין מספר מצבי הנעה, חיסכון, רגיל וספורט. בנוסף, הנהג יכול לבחור מצב נסיעה חשמלי מלא (ברירת המחדל של כל תחילת נסיעה) שמירה על טעינת הסוללה לשימוש מאחור יותר ומצב שטח עם סוג של דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני בו המערכת בולמת גלגל במצב החלקה.

 

סוזוקי ACROSS
רק החזית שונה.

סוזוקי לא ממש התאמצה לבדל ויזואלית את ה-ACROSS מהראה4 עליו הוא מבוסס ולמעט עיצוב שונה לפגוש הקדמי, לפנסים הראשיים וחישוקי הגלגלים, אין מישהו שלא יזהה מיד כי מדובר בראב4 של טויוטה שכן כל השאר נותר זהה לראב4 המוכר לנו. זה גם המצב בתא הנוסעים בו למעט סמל סוזוקי על ההגה, הכל זהה לחלוטין לראב4 פלאג-אין (ראב4 פריים בשווקים מסוימים).

 

סוזוקי ACROSS תא הנוסעים
רק הסמל שעל ההגה שונה.

כמובן שלא תופתעו לגלות שגם המידות זהות בין הדגמים עם אורך של 4.63 מטר, רוחב של 1.85 מטר, גובה של 1.69 מטר ובסיס גלגלים של 2.69 מטר. נפח תא המטען הצטמק ב-90 ליטר לעומת הגרסה ההיברידית הרגילה ועומד על 490 ליטר.

סוזוקי ACROSS מצויד במגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כולן של טויוטה כמובן, עם בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.

 

2021 סוזוקי ACROSS

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 25

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.