2021 קיה סטוניק GT ליין
קיה סטוניק GT ליין.
2021 קיה סטוניק GT ליין
קיה סטוניק GT ליין.

כחודשיים לאחר שחשפה לראשונה את דגמי 2021 המחודשים של הסטוניק ועם תחילת השיווק של הדגם המחודש באירופה, קיה חושפת כעת את הסטוניק GT ליין, חבילת העיצוב הספורטיבית של קיה המוצעת לראשונה עם הדגם.

 

חבילת GT ליין לדגם כולל עיצוב שונה ואגרסיבי יותר לפגוש הקדמי, גריל קדמי בעיצוב ייחודי לחבילה, חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, עיצוב ייחודי לפגוש האחורי הכולל צמד סופיות אגזוז (אחת מזויפת כמובן) ודמוי דיפיוזר למראה ספורטיבי, ספוילר אחורי בולט יותר אותו ניתן לקבל בצבע התואם לצבע הקונטרסטי של הגג (שחור או צהוב) או בשחור מבריק.

 

2021 קיה סטוניק GT ליין
סטוניק GT ליין.

האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים עם גלגל הגה GT ליין קטום, גימור דמוי קרבון לאורך הדשבורד ועוד. כמו בשאר גרסאות הדגם נמצא מערכת מולטימדיה "8 חדשה ומתקדמת יותר (במקום "7), לוח מחוונים מעודכן במסך "4.2 חדש ועוד.

 

2021 קיה סטוניק GT ליין תא הנוסעים
גימור קרבון וגלגל הגה ספורטיבי.

חבילת ה- GT ליין מוצעת רק בדגמי ה-1.0 ליטר טורבו 120 כ"ס של הדגם. מדובר במנוע חדש מסדרת סמארט-סטרים עם הספק שנותר זהה אך עם מומנט מרבי גבוה יותר העומד על 20.4 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים DCT לעומת 17.5 קג"מ בדגם היוצא. את המנוע הזה ניתן לקבל גם בדגם EcoDynamics+ הכולל תוספת של מערכת מיקרו-היברידת 48V המסייעת למנוע בעת האצה ומאפשרת כיבוי ממושך יותר של המנוע בזמן גלישה (פונקציה הקיימת גם בדגמים ללא המערכת).

בנוסף למנוע הבכיר את הגרסאות הרגילות של הסטוניק ניתן לקבל גם עם מנוע 1.2 ליטר אטמוספרי 84 כ"ס ובגרסת 100 כ"ס עם 17.5 קג"מ למנוע ה-1.0 ליטר טורבו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.