2022 סובארו BRZ החדשה STI
סובארו BRZ החדשה עם חבילת STI
2022 סובארו BRZ החדשה STI
סובארו BRZ החדשה עם חבילת STI

מספר חודשים לאחר שחשפה את ה- BRZ החדשה, סובארו חושפת בשוק הבית היפני את חבילת ה- STI אותו יוכלו רוכשים הדגם לבחור כשדרוג קוסמטי ומכני לדגם, אך ללא כל שדרוג או שינוי לחטיבת ההנעה.

 

חבילת STI מעניקה לדגם מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר באמצעות תוספת של מפצל זרימה בתחתית הפגוש הקדמי שגם זכה לפס תאורת LED מסביב לכונסי האוויר בצידי הפגוש המשמשים לקירור הבלמים הקדמיים. יש גם תוספת לחצאיות הצד וגם ספוילר קטן על דלת תא המטען אותו ניתן לשדרג בכנף גדולה ויקרה מקרבון ואם תשימו לב, יש גם מיישרי זרימה לצד האנטנה על הגג לשיפור זרימת האוויר על הכנף, כל זה כמובן לטובת הגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.

 

סובארו BRZ עם חבילת STI
סובארו BRZ עם חבילת STI.

זה לא נגמר שם, יש גם עיצוב קרבי יותר לחלקו התחתון של הפגוש האחורי וישנה גם אפשרות לדרג את חישוקי הגלגלים לחישוקי BBS קלים יותר. רוכשי החבילה יוכלו להוסיף גשר חיזוק,משני חלקים, בתא המנוע שקצת מגדיל את הקשיחות המבנית (בקטנה) וכן אופציה להתקנה של עמם פליטה (muffler) משודרג שצפוי להוסיף איזה סוס או שניים לאוורה.

 

סובארו BRZ החדשה עם חבילת STI
כנף מקרבון וגשר קדמי.

עכשיו אנחנו מגלים מדוע יש הבדל קל בנתוני המנוע בין ה- BRZ לטויוטה GR86 שנחשפה זה עתה, אלו רק הבדלי שיטת מדידה בין השוק היפני לאמריקאי. מנוע ה-2.4 ליטר שבדגם מייצר 235 כ"ס ו-25.5 קג"מ בגרסה לשוק היפני או 231 כ"ס ו-25.4 קג"מ בגרסה האמריקאית. בכל מקרה, מדובר בשדרוג משמעותית לעומת הדגם היוצא המוצא ביטוי גם בנתון התאוצה 0-100 קמ"ש שירד מ-7.4 שניות ל-6.3 שניות.

2020 סובארו BRZ עם חבילת STI

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.