דגמי 2020 של המגאן סטיישן זוכים לתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.5 דיזל עדכני עם תיבת הילוכים חדשה.

 

כשנה לאחר שהשיקה את המגאן סטיישן (מגאן גרנד טורר), קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מעדכנת את הדגם עם מנוע 1.5 דיזל מעודכן ותוספת של מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ואור גבוה אוטומטי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המגאן סטיישן 2020 תשווק מעתה ברמת גימור אחת ZEN (רמת הגימור Life הבסיסית יורדת מההיצע). רמת הגימור ZEN זכתה למספר שינויים ואל מערכות הבטיחות המתקדמות נוספו גם חיישני חניה קדמיים, מולטימדיה "7 מקורית Rlink 2 הכוללת מצלמה אחורית והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (במקום "10 מקומית) ומסך "7 בלוח המחוונים.

 

רנו מגאן סטיישן 2019
מולטימדיה מקורית במקום בהתקנה מקומית.

מה שירד מרשימת האבזור אלו חישוקי סגסוגת (פלדה "16 כעת), חלון גג חשמלי ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית. למרות זאת רמת האבזור עדיין גבוהה וכוללת בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, שליטה מההגה, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, מפתח חכם ועוד.

 

רנו מגאן סטיישן 2019
מנוע דיזל מעודכן ותיבת 7 הילוכים EDC במקום 6 הילוכים.

המגאן גרנד טורר מקבלת את מנוע ה-1.5 ליטר דיזל Blue dCi העדכני שבנוסף לפליטת מזהמים נמוכה יותר, מציג שיפור קל בנתונים עם 116 כ"ס ו-26.5 קג"מ לעומת 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ במנוע היוצא. במקום תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים המנוע משודך כעת לתיבת 7 הילוכים EDC חדשה והתוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.9 שניות ומהירות מרבית של 198 קמ"ש, זאת לעומת 12.7 שניות ו-188 קמ"ש בדגם היוצא. רנו מגאן סטיישן 2020 - מפרט טכני מלא להורדה.

צריכת הדלק משולבת של הדגם המעודכן עומדת על 23.8 ק"מ לליטר לעומת 27 ק"מ לליטר בדגם היוצא, הסיבה לכך היא תקן מדידה שונה ומציאותי יותר. מחירה של המגאן סטיישן 2020 עומד על 135,990 ₪, הוזלה של 1,000 ₪ לעומת הדגם היוצא. 

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

מודל 2020 ובלי ב.שיוט אדפטיבית ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
שלא לדבר על טסות סטייל שנות ה 80

This comment was minimized by the moderator on the site

תביאו כבר את המגאן 5 דלתות , הסידאן לא יפה לטעמי .

This comment was minimized by the moderator on the site

מנסיון של שנה עם הרכב, מנוע עם בעיות קשות של ניתוקים. עד כדי סיכון בטיחותי. נוחות נסיעה ירודה. רכב מאכזב ביותר.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא להתקרב לקרסו!!!
שירות הכי גרוע שפגשתי!!

ברשותי הגראנד קופה 1.6 דיזל,
אוטו מעולה - אבל לעולם לא אקנה יותר רנו!! לפחות כל עוד קרסו ממשיכים להיות נותני השירות של יבואן,

This comment was minimized by the moderator on the site

מי ש מבין ב אחזקת רכב אן תחליף יותר זול מ רנו רכב נוח אחזקה זולה והאמינות ישתפרה פלאים אגב מחיר החלפים זול ביחס ל רכבים אחרים אבל יהודים תמיד בוכים מי שלא בוכה..חייב טיפול לגבי היבואן חל מהפך...

מי ש מבין ב אחזקת רכב אן תחליף יותר זול מ רנו רכב נוח אחזקה זולה והאמינות ישתפרה פלאים אגב מחיר החלפים זול ביחס ל רכבים אחרים אבל יהודים תמיד בוכים מי שלא בוכה..חייב טיפול לגבי היבואן חל מהפך משפחת קרסו בחוץ מזמן והשרות מעולה הצרה שיש פריירים בכל מקום אני כבר חולם על הרכב רנו הבאה ממתין להצפה בשוק של הליסינג

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

התוספות לא רעות בכלל ואפילו מתבקשות בחלקן, אבל בשוק הנוכחי הסיד סטיישן עדיפה בהרבה. היא מרווחת יותר, מודרנית יותר, אמינה יותר ועלויות התחזוקה נמוכות יותר

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location