הפריוס ACTIVE היא רמת גימור בסיסית וזולה יותר לפריוס, עם וויתור קל על כמה פרטי אבזור אך עדיין עם מפרט אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, השיקה רמת גימור בסיסית חדשה, ACTIVE, לפריוס ההיברידית במחיר של 139,900 שקל לעומת 146,900 שקל לרמת הגימור COMFORT הבכירה יותר. רמת הגימור אקטיב מקרבת את הפריוס למחיר של מתחרות העיקריות - יונדאי איוניק וקיה נירו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

על מה מוותרים ברמת הגימור ACTIVE לעומת רמת הגימור COMFORT? חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, על מראה פנימית מתכהה אוטומטית, על חימום למושבים הקדמיים ועל תצוגה עילית. כך שהאבזור עדיין נשאר עשיר יחסית עם מפתח חכם Keyless, מולטימדיה מקורית TOYOTA TOUCH 2 עם מסך "7 ודיבורית BT, שליטה מלאה מההגה, חיישן תאורה, כניסת USB, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

 

בנוסף, לא מוותרים על מערכות בטיחות מתקדמות (TSS): בלימה אוטונומית בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם תיקון היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטומטי. בניגוד לרמת הגימור COMFORT, מערכת הבלימה האוטונומית ברמת הגימור ACTIVE כולל גם זיהוי הולכי רגל.

 

מערכת ההנעה ההיברידית נותרה ללא שינוי: שילוב של מנוע בנזין 1.8 ליטר מתקדם עם יחס דחיסה גבוה של 13:1 ומנוע חשמלי הנעזר בסוללת ניקל-מטאל. ההספק הכולל של המערכת עומד על 122 כ"ס (98 כ"ס ממנוע הבנזין ו-71 כ"ס מהמנוע החשמלי) ומומנט של 14.5 קג"מ ממנוע הבנזין ו-16.6 ק"מ מהמנוע החשמלי. 2018 טויוטה פריוס - מפרט טכני מלא להורדה.

צריכת הדלק ברמת הגימור ACTIVE עומדת על 25 ק"מ לליטר - עירונית/בינעירונית/משולבת. אם תציצו במפרט המצורף תגלו שצריכת הדלק ברמת הגימור COMFORT עומדת על 27.8 ק"מ לליטר למרות מפרט הנעה זהה. הסיבה לכך היא שהפריוס ACTIVE נבדקה לפי התקן האירופאי החדש WLTP המחליף את תקן NEDC ומשלב בתוכו צריכת דלק בתנאי אמת. 

 

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

לא מספיק מכוערת, תנו לנו עוד!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

נשמעת עסקה טובה. אחרי שנים של נסיעה במכוניות חדשות, כל מה שהורידו מהדגם הזה לטובת הוזלת המחיר זניח עד מיותר לגמרי. מי צריך בארץ חימום למושבים הקדמיים? מי צריך חיישן גשם - אנחנו באנגליה או כל כך...

נשמעת עסקה טובה. אחרי שנים של נסיעה במכוניות חדשות, כל מה שהורידו מהדגם הזה לטובת הוזלת המחיר זניח עד מיותר לגמרי. מי צריך בארץ חימום למושבים הקדמיים? מי צריך חיישן גשם - אנחנו באנגליה או כל כך קשה להזיז את האצבע סנטימטר אחד? תצוגה עילית היא מטרד, ומראה מתכהה אוטומטית היא היתרון היחיד, אבל די זניח.
אני שמח שסוף סוף עוברים לתקן המשקף את התנאים במציאות ולא במעבדה.
וחוץ מזה, הגיע הזמן לאסור בחוק מכירת מכוניות מעל 7 (הגבול בין ירוק לצהוב) במדד זיהום האוויר.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location