ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר החדשה.
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר החדשה.

ב.מ.וו תחשוף בקרוב את סדרה 2 אקטיב טורר החדשה, דור שני למיניוואן הקומפקטי 5 מושבים של ב.מ.וו המתחרה ישירות במרצדס B קלאס. תמונות ראשונות של הדגם דלפו לרשת כך שאנחנו זוכים להצצה מוקדמת אל העיצוב החיצוני והפנימי של הדגם.

 

העיצוב של סדרה 2 אקטיב טורר החדשה מיישר קו עם העיצוב של סדרה 1 האצ'בק החדשה וכמובן עם שאר דגמי ב.מ.וו, זה כולל כמובן גריל כליות גדול ממדים ופנסים אחוריים בשקיפות חלקית. הדגם שבתמונות מצויד בחבילת M-SPORT המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר.

 

ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר.

תא הנוסעים מציג עיצוב חדש לחלוטין, מודרני ונקי, בהשראת עיצוב תא הנוסעים של ב.מ.וו iX. לא קשה להבחין בשדרוג כולל לאיכות החומרים המשמשים את תא הנוסעים וסביר להניח כי את מה שאנחנו פוגשים כאן נפגוש גם בדור הבא של ה- X1 שכן שני הדגמים חולקים מכלולים רבים, כולל את אותה פלטפורמת הנעה קדמית.

במרכז הדשבורד אנחנו פוגשים את מערכת iDrive 8 החדשה של ב.מ.וו אותה פגשנו לראשונה בדגמים החשמליים החדשים של ב.מ.וו, i4 ובקרוסאובר iX, רק שכן הדגם מצויד בצמד מסכים קטנים יותר. חידושים נוספים הם גלגל הגה חדש עבור ב.מ.וו עם ממשק כפתורים חדש, תפעול אלקטרוני חדש ומינימליסטי לתיבת ההילוכים ועוד. מה שחסר הוא ממשק iDrive עם גלגלת בין המושבים כך שלאחר שנים רבות, לראשונה ב.מ.וו עוברת לתפעול מולטימדיה באמצעות מגע בלבד. מה שכן נוסף הוא משטח טעינה אלחוטי כפול.

 

ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר.

לראשונה, סדרה 2 אקטיב טורר תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, נאלץ להמתין ולראות אם מדובר במערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה או שמדובר באותה מערכת הנעה של ה- X1 xDrive 25e המשלבת מנוע 1.5 ליטר טורבו ומנוע חשמלי היוצרים הספק כולל של 220 כ"ס. הסוללה שבדגם מספיקה לטווח נסיעה של כ-60 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.