2021 ב.מ.וו M5 החדשה
ב.מ.וו M5 החדשה.
2021 ב.מ.וו M5 החדשה
ב.מ.וו M5 החדשה.

בחודש שעבר ב.מ.וו חשפה את סדרה 5 החדשה, מתיחת פנים מקיפה למכונית הסאלון המצוינת של המותג. בהמשך החודש הנוכחי, ב.מ.וו תחשוף את ה-M5 החדשה שכמו הגרסאות הרגילות של הדגם, תמונה שלה הספיקה לדלוף לרשת לפני החשיפה הרשמית.

 

העיצוב החיצוני של ה-M5 המחודשת הוא פחות או יותר, בעיקר יותר, מה שציפנו לקבל. על בסיס העיצוב של סדרה 5 המחודשת, עם פנסי החזית החדשים, הגריל הבולט יותר והפנסים החדשים מאחור, ב.מ.וו הלבישה את הדגם בפגוש קדמי בעיצוב אגרסיבי, השונה רק במעט מזה של הדגם היוצא, חצאיות צד בולטות וגימור בשחור מבריק למסגרת החלונות ומראות הצד. הגימור בשחור למסגרת הגריל הקדמי מסגיר כי התמונה מציגה את ה-M5 קומפטישן המחודשת. חישוקים בשחור מבריק לא אופייניים לדגמי M של ב.מ.וו, בטח שלא בדגמי הקומפטישן שבאופן מסורתי זוכים לחישוקים בעיצוב מכוער, כך שסביר להניח כי מדובר בתוספת שהיא אופציה בלבד.

 

בתחום ההנעה לא צפויות הפתעות והדגם צפוי להמשיך עם מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין-טורבו של הדגם הנוכחי עם הספק מרבי של 600 כ"ס בגרסה הרגילה ו-625 כ"ס בגרסת הקומפטישן הקיצונית יותר. זה ימשיך להיות משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', מערכת הנעה כפולה xDrive עם תעדוף לציר האחורי ואפשרות למצב דרפיט בו כל המומנט עור לציר האחורי בלבד ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית (Active M Differential).

למי שירצה יותר מכך, רב-סרן שמועתי מספר כי לקראת סוף השנה נפגוש ב- M5 CS הקיצונית עם הספק מרבי שיעמוד על 650 כ"ס כמהדורת סיום ל-M5 F90, כפי ש-ב.מ.וו עשתה לאחרונה עם ה- M2 CS הקיצונית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.