ב.מ.וו M2 CS היא מהדורה קיצונית ומוגבלת ל-M2 קומפטישן העושה שימוש נרחב בקרבון, מצוידת במנוע עם 450 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 4.0 שניות.

 

כאקורד סיום לסדרה 2 קופה הנוכחית, ב.מ.וו משיקה את ה-M2 CS כגרסת קצה מיוחדת ואחרונה לדגם אשר תשווק במהדורה מוגבלת ובמחיר התחלתי של 95,000 אירו בגרמניה - קפיצת מדרגה משמעותית לעומת ה-M2 קומפטישן (F87), המהווה את הבסיס לדגם, המשווקת במחיר התחלתי של 50,000 אירו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בכדי להצדיק את תוספת המחיר המשמעותית הזו, ב.מ.וו שינתה ושדרגה כמעט כל דבר אפשרי ב-M2 CS לעומת ה-M2 קומפטישן, החל מהעיצוב החיצוני הייחודי, שימוש נרחב יותר בחלקים מקרבון, מנוע חזק יותר, מערכת בלימה משודרגת, מערכת פליטה משודרגת, ועד לחישוקי ה-"19 הייחודיים. כל השדרוגים האלו נועדו להפוך את הדגם לממוקד מסלול עוד יותר מה-M2 קומפטישן.

 

ב.מ.וו M2 CS
אקורד סיום לסדרה 2 קופה הנוכחית.

בחזיתה של ה-M2 CS נמצא גרסה משודרגת של מנוע ה-3.0 ליטר S55 טווין-טורבו של ה-M2 קומפטישן, עם הספק מרבי שעלה ל-450 כ"ס ב-6,250 סל"ד (לעומת 410 כ"ס ב-M2 קומפטישן) ומומנט מרבי העומד על 56 קג"מ המתקבל בין 2,350-5,500 סל"ד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור דרך דיפרנציאל M אקטיבי המסוגל לשלוח עד 100% מהמומנט לאחד הגלגלים.

 

ב.מ.וו M2 CS
גג ומכסה מנוע מקרבון.

תחנת הכוח הזו מאפשרת להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות עם תיבה ידנית או 4.0 שניות עם תיבת DCT, שיפור של 0.2 שניות לעומת ה-M2 קומפטישן, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 280 קמ"ש בזכות חבילת M Driver הסטנדרטית. מערכת שימון משודרגת תדאג שגם במצבי קיצון על המסלול המנוע וחלקים נוספים לא ירעבו לשמן.

 

חישוקי ה-"19 בעיצוב הייחודי של הדגם, בצבע שחור או זהב, נועלים צמיגי מישלין Pilot Sport Cup 2 במידות של 245/35 מלפנים ו-265/35 מאחור. מאחורי חישוקי הגלגלים נמצא מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בילום בקטור של 400 מ"מ וקליפרים באדום עם 6 בוכנות מלפנים ו-380 מ"מ ו-4 בוכנות מאחור. הרוכשים יוכלו לשדרג לצלחות בילום M קרמיות המאפשרות בנוסף גם הפחתה של 22 ק"מ ממשקל הדגם.

 

ב.מ.וו M2 CS תא הנוסעים
מושבי M Sport ושימוש נרחב באלקנטרה.

M2 CS מצוידת כסטנדרט במערכת בולמים אדפטיביים המאפשרים בחירה מבין 3 מצבי כיול ובמושבי באקט M ספורט קלים ואוחזים שנלקחו ישירות מה- M4 CS.

ויזואלית, M2 CS זכתה למכסה מנוע מקרבון בעיצוב קרבי עם פתח אוויר במרכזו שנועד לסלק חום מאזור המנוע בצורה יעילה יותר, גג מקרבון, מפצל זרימה בעיצוב חדש - מקרבון כמובן, דיפיוזר אחורי מקרבון, ספוילר בעיצוב ייחודי מקרבון, חיפוי קרבון למראות הצד ועוד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 4 צבעים שונים למרכב.

 

ב.מ.וו M2 CS
מערכת בלימה משודרגת לימי מסלול.

בתא הנוסעים נמצא, גימור באלקנטרה, רקמת CS על הדשבורד, גלגל הגה M Sport עטוף באלקנטרה ועוד. רשימת אבזור הנוחות והבטיחות ארוכה וכוללת גם תאורה ראשית LED אדפטיבית, מערכת שמע משודרגת של Harman Kardon ועוד.