ג'ילי גלקסי E5 החשמלי
ג'ילי גלקסי E5.
ג'ילי גלקסי E5 החשמלי
ג'ילי גלקסי E5.

בחודש פברואר אשתקד ג'ילי הכריזה על מותג הפרימיום גלקסי (Galaxy) החדש שלה, לא מדובר במותג עצמאי אלא בסוג של מותג משנה/קו דגמים שממוצב מעל דגמי ג'ילי הרגילים תחתיו ג'ילי תשווק רכבים עם מגוון מערכות הנעה שונות, כולל פלאג-אין וחשמלי. בנובמבר האחרון נחשפה הגלקסי E8 החשמלית המרשימה וכעת החברה חושפת את הקרוסאובר החשמלי הראשון של המותג - גלקסי E5. 

 

הגלקסי E5 מבוסס על פלטפורמת GEA המודולרית נשלטת תוכנה של ג'ילי שהיא גרסה של פלטפורמת SEA המשמשת דגמים חשמליים רבים בקבוצת ג'ילי, פלטפורמת GEA עברה התאמה לשימוש לא רק בהנעה חשמלית אלא גם בהנעה היברידית/פלאג-אין, חשמלית עם מאריך טווח ועוד. עם אורך של 4.61 מטר, רוחב של 1.90 מטר, גובה של 1.67 מטר ובסיס גלגלים של 2.75 מטר, מדובר בקרוסאובר שהוא קצת גדול יותר מרכבים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון וגדול יותר משמעותית מהאטו 3 אליו ג'ילי מכוונת עם הגלקסי E5. 

 

2024 ג'ילי גלקסי E5
ג'ילי גלקסי E5.

הגלקסי E5 נשען על שפת העיצוב הייחודית של המותג, לא משהו פורץ דרך אולי אך נאה, מודרני ומהסוג שקולע לטעמם של רבים. חלל תא הנוסעים ממשיך את האווירה הנעימה עם שמשדר העיצוב החיצוני והוא מצליח להעביר את המסר של המותג - פרימיום במחיר נגיש. 

 

אין כאן את מסך ה-"48 הרחב של הגלקסי E8 אך יש כאן מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע גדול, תצוגה עילית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שמע עם 16 רמקולים, חימום/אוורור/עיסוי במושבים הקדמיים, שקעי USB מלפנים ומאחור, תאורת אווירה עשירה ועוד. 

 

ג'ילי גלקסי E5 תא הנוסעים
ג'ילי גלקסי E5.

בשלב זה לפחות ג'ילי לא חושפת עדיין את יחידת ההנעה החשמלית שתשרת את הדגם. ג'ילי תחל לשווק את מותג גלקסי בשוק האירופי החל משנת 2025, אז ה-E5 יעשה את דרכו גם לשוק המקומי שלנו כמתחרה חדש בסגמנט הפופולרי והתחרותי ביותר בישראל. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.