מאזדה CX-60
מאזדה CX-60.
מאזדה CX-60
מאזדה CX-60.

מאזדה הצהירה לאחרונה כי היא תחשוף במהלך השנתיים הבאות חמישה דגמים חדשים למותג, אחד היא כבר חשפה אמש, מאזדה CX-50 המיועד לשוק האמריקאי בלבד, וארבעת האחרים הם למעשה שני דגמים בגרסאות שונות לשוק האירופי והאמריקאי, מאזדה CX-60 ומאזדה CX-80 שבעה מושבים לאירופה ומאזדה CX-70 ומאזדה CX-90 שבעה מושבים לשוק האמריקאי.

 

מסתבר שלא נאלץ להמתין זמן רב לפגוש את אחד מארבעת הדגמים הנוספים שכן מאזדה CX-60 נתפס בעדשת המצלמה בזמן צילומי תדמית לדגם אי שם ביפן. אם לא היינו יודעים כי מדובר במאזדה CX-60 בקלות היה ניתן לחשוב כי מדובר באולי בדור הבא של מאזדה CX-5. מה שכן ברור מהתמונה הוא שמאזדה CX-60 גדול יותר ממאזדה CX-5 וכך זה גם אמור להיות שכן הדגם ממוצב גבוה יותר בהיררכיית הדגמים של מאזדה.

מה שכן שונה משמעותית ממאזדה CX-5 ובולט מאוד לעין זה מכסה המנוע הארוך של מאזדה CX-60, דבר המרמז לנו על שימוש בפלטפורמת הנעה אחורית בבסיסה ומנוע בהתקנה אורכית. אנחנו כבר יודעים לומר כי מאזדה CX-60 יתבסס על פלטפורמה חדשה, SKYACTIV MSSA, והוא צפוי להיות הדגם הראשון במאזדה לעשות שימוש במנוע השישה צילינדרים בטור החדש של החברה, לצד מנועי 4 צילינדרים עם סיוע היברידית 48V או דגמי פלאג-אין על בסיס מנוע 4 צילינדרים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 13

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.