מיני קופר החדשה 2022
מיני קופר החדשה.
מיני קופר החדשה 2022
מיני קופר החדשה.

את הדור הנוכחי (השלישי) של מיני האצ'בק ב.מ.וו הציגה בשנת 2013, מאז הדגם זכה למספר עדכונים מקיפים אך בהחלט שהגיע הזמן לדגם חדש וזה כנראה מה שאנחנו רואים בתמונות שהגיעו מסין, את הדור הרביעי והחדש של מיני האצ'בק שבתמונות מוצגת נחשפת בדגם קופר S חשמלי.

 

אין מי שלא יזהה מיד כי מדובר במיני קופר שכן קווי העיצוב הכלליים נותרו ללא שינוי וכך גם מאפייני העיצוב המוכרים כמו הפנסים העגולים , אך מאחור אנחנו פוגשים שינוי משמעותי כאשר מיני זונחת את פנסי הרטרו המוכרים של הדגם עוד מהדור הראשון ומחליפה אותם בפנסים בעיצוב מודרני וחדש לחלוטין.

 

מיני קופר החדשה 2022
עיצוב חדש לחלוטין לפנסים מאחור.

תא הנוסעים עדיין מכוסה ברובו אך מה שכן נחשף מספיק לנו בכדי להבין כי תא הנוסעים זכה לעיצוב חדש לחלוטין וכמו הפנסים מאחור גם כן מיני משנה אלמנט עיצובי שליווה את הדגם עוד מהדור הראשון, במקרה זה העיצוב המוכר של הדשבורד. אלמנט עיצובי שכן נשאר הוא אלמנט עגול במרכז הדשבורד, אך הפעם מדובר במסך צף גדול למדי וכפי שניתן לראות, כבר אין לוח מחוונים מכל סוג אלא תצוגה עילית במקום.

 

מיני קופר החדשה 2022 תא הנוסעים
מולטימדיה עגולה.

בתמונות אנחנו נחשפים לגרסה החשמלית של המיני החדשה אך הדגם ישווק גם עם מנועי בנזין ודיזל. המיני החדשה תתבסס על פלטפורמת FAAR שהיא הפלטפורמה העדכנית של ב.מ.וו לדגמי ההנעה הקדמית (משמשת את דגמי סדרה 1 לדוגמה) זו פלטפורמה שתוכננה לשאת מראש מנועי בעירה פנימית, הנעה היברידית פלאג-אין והנעה חשמלית. מיני כבר הצהירה כי עד לשנת 2030 המותג יהפוך למותג לרכבים חשמליים בלבד כך שסביר להניח כי זה הדור האחרון של מיני האצ'בק שישווק עם מנועי בעירה פנימית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.