2021 פולקסווגן פולו
מתיחת פנים מקיפה לפולו.
2021 פולקסווגן פולו
מתיחת פנים מקיפה לפולו.

רגע לפני שפולקסווגן מציגה את דגמי 2021 המחודשים של הפולו מחר, תמונות ראשונות של הדגם דלפו לרשת, מאפשרות לנו הצצה ראשונה אל מתיחת פנים של הסופרמיני של פולקסווגן שהוצגה בדוק הנוכחי לפני כ-4 שנים.

 

לפני הכל, יש לציין כי הדגם בכחול בתמונות מצויד בחבילת R ליין, המוצעת לראשונה בפולו, המעניקה לדגם מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר כך שמה שאתם רואים כאן הוא רק חלק ממה שנפגוש בדגמים הרגילים יותר. בחזית המחודשת נמצא פנסים ראשיים מעודכנים המציגים חתימת תאורת יום חדשה. יש גם עיצוב חדש לגריל עם פס תאורת LED המחבר בין הפנסים הראשיים (ברמות הגימור הגבוהות בלבד). הפגוש הקדמי עוצב מחדש אך כאמור מדובר כאן בפגוש של חבילת R ליין.

 

2021 פולקסווגן פולו החדשה
פנסים חדשים ופגוש חדש.

מאחור אנחנו מוצאים עיצוב חדש לחלוטין לפנסים מאחור, בהשראת הפנסים של הגולף החדשה, המורכבים משני חלקים ויש גם עיצוב חדש לפגוש האחורי. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון המקיף יחסית לדגם.

 

פולו 2021 המחודשת תאא הנווסעים
שדרוג טכנולוגי בתא הנוסעים.

אנחנו זוכים גם להצצה ראשונה אל תא הנוסעים המעודכן, גם כאן עם חבילת R ליין, המציג גלגל הגה חדש/מעודכן, מערכת מולטימדיה MIB-3 חדשה כצפוי עם מסכי מגע בגדלים של עד "9.2 וכמו בטיגואן המחודש, את ממשק בקרת האקלים המפוצלת עם הכפתורים הפיזיים מחליף ממשק מבוסס מגע ויש גם גרפיקה מעודכנת ללוח מחוונים הדיגיטלי שבדגם. לצד חידושים אלו נמצא גם שדרוג של מפרט הבטיחות ומה שלא צפוי להשתנות הוא היצע המנועים שיתבסס על המנועים המוכרים לנו מהדגם הנוכחי, בעדכון קל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.