2019 מרצדס GLE תא הנוסעים
גישה מודרנית - תא הנוסעים של מרצדס GLE החדש.
2019 מרצדס GLE תא הנוסעים
גישה מודרנית - תא הנוסעים של מרצדס GLE החדש.

הצצה ראשונה וללא כל הסוואה לתא הנוסעים של מרצדס GLE החדש, המתחרה של מרצדס לאודי Q7.

 

מרצדס סיפקה לנו בחודש שעבר הצצה לתא הנוסעים של ה-GLE החדש באמצעות מספר איורים, אך כעת בעזרתו של אתר חובבי מרצדס (mercedes-fans.de) אנחנו זוכים לצפות בדבר האמיתי. את ה-GLE החדש מרצדס צפויה לחשוף בבכורה עולמית בתערוכת לוס אנג׳לס הקרובה, שוק היעד העיקרי של הדגם.

 

תא הנוסעים של ה-GLE החדש ממשיך את מגמת המינימליזם של מרצדס ומציג כמה חידושים אותם אנחנו צפויים לפגוש בדגמים הבאים של החברה. אם במרצדס S קלאס או E קלאס צמד המסכים המרכזיים (״12.3 כל אחד) שולבו בצורה מסוימת בדשבורד, הפעם מרצדס בחרה בגישה מודרנית יותר של מסכים הצפים מעל מסגרת של פתחי המיזוג - אמיתי משמאל ומזויף מימן.

 

2019 מרצדס GLE תא הנוסעים
מערך שליטה חדש על מערכת המולטימדיה.

כמו במרצדס A קלאס החדשה, גם כאן המסכים נשלטים ע״י מערכת MBUX החדשה של מרצדס, הכוללת תפעול קולי מתקדם מבוסס AI, ובנוסף אנחנו מוצאים בקונסולה בין המושבים מערך שליטה חדש על המערכת עם משטח מגע גדול במקום חוגה.

בנוסף לכך ולראשונה בדגם, לא רק נוסעי המושבים הקדמיים ייהנו מקירור וכיוון חשמלי למושבים, אלא גם הנוסעים מאחור, לפחות אלו אשר יברחו באופציה היקרה לשני מושבים נפרדים בשורה השנייה. מי שיוותר על האופציה הזו יוכל לבחור בתוספת של שורה שלישית, למרות שרוב לקוחות מרצדס החושקים ברכב פנאי 7 מושבים מעדיפים כבר את ה-GLS הגדול יותר (דגם חדש על בסיס ה-GLE צפוי בשנה הבאה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.