2018 הונדה HR-V המחודש
הונדה מחדשת את ה- HR-V עבור השוק היפני.
2018 הונדה HR-V המחודש
הונדה מחדשת את ה- HR-V עבור השוק היפני.

הונדה תציג בחודש הבא ביפן גרסה מעודכנת להונדה HR-V (מתיחת פנים), כולל יחידת הנעה היברידית משופרת.

 

הונדה יפן חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הונדה HR-V החדש לשנת 2018, זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים אותה היא תחשוף במלוא הדרה בחודש הבא ביפן. הונדה HR-V אמנם נחת בישראל רק לפני כשנתיים בסוף 2015, אך הדגם הוצג ביפן, שם הוא משווק כהונדה Vezel, עוד בסוף 2013 כך שמדובר בדגם החוגג כבר 4 שנים על הכביש.

 

עיצוב חזית הדגם אמנם לא השתנה מהותית לעומת הדגם הנוכחי, אך הונדה כן עיצבה מחדש את חזית הדגם עם פגוש קדמי חדש, עיצוב חדש לפנסי הערפל (לד ברמות האבזור הגבוהות), עיצוב מעודכן ליחידות התאורה של פנסי החזית (LED מלאה) יחד עם עיצוב מעודכן לגריל הקדמי - רחב ובולט יותר. השינויים הקלים מעניקים לדגם מראה מודרני ומלוטש יותר.

 

הונדה HR-V המחודש
מערכת בטיחות מתקדמת כסטנדרט.

הונדה מציינת כי כל רמות הגימור של הדגם, ביפן לפחות, יצוידו במערכת הבטיחות המתקדמת שלה Honda SENSING - בגרסה משופרת ועדכנית. מערכת הונדה סנסינג כוללת: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל כולל שליטה על ההיגוי בכדי להימנע מדריסה של הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת המונעת האצה פתאומית חזקה לפנים או לאחור (אם הדרך לא פנויה כמובן), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כולל שמירה על מרכז הנתיב, מערכת זיהוי תמרורים, התראה על תחילת תנועה של הרכב מלפנים ושליטה אוטומטית על האורות הגבוהים.

נציין כי בניגוד לישראל ולאירופה, הונדה HR-V משווק ביפן לא רק עם מנוע 1.5 ליטר אלא גם עם מערכת הנעה היברידית (ספורט הייבריד i-DCD ), מערכת המשלבת בין מנוע חשמלי למנוע בנזין 1.5 ליטר, עם הספק כולל של 137 כ"ס והמשודכת לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד - בהונדה מציינים כי יחידת ההנעה ההיברידית זכתה למספר שיפורים. בנוסף לכך, הדגם משווק ביפן עם אופציה להנעה כפולה וכן בגרסת RS ספורטיבית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.