ג'נסיס מספקת לנו הצצה ראשונה אל העיצוב של ה-GV80, הקרוסאובר היוקרתי, הבכיר והראשון של המותג.

 

ביום הראשון של השנה החדשה, ג'נסיס מספקת לנו הצצה אל הקרוסאובר 5-7 מושבים היוקרתי הראשון של המותג, ג'נסיס GV80, דגם אשר יתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X5, אודי Q7, מרצדס GLE ועוד. ג'נסיס GV80 הוא הדגם הרביעי של מותג היוקרה של יונדאי, דגם המצטרף אל ה-G70 (מתחרה למרצדס C קלאס), G80 הסאלונית ואל ספינת הדגל, מכונית הפאר G90.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

למעט מספר תמונות המציגות את העיצוב החיצוני, הנאה והמודרני של הדגם, הנשען על שפת העיצוב העדכנית של החברה שהוצגה לראשונה עם ה-G90 המחודשת, כולל גריל G-Matrix הענק. בשלב זה,  ג'נסיס לא ממש נדיבה בפרטים טכניים על הדגם אשר יזכה לעשות את הופעת הבכורה שלו בשוק הבית הקוריאני בהמשך החודש ובשוק האמריקאי, בחודש אפריל הקרוב במסגרת תערוכת ניו יורק.

 

ג'נסיס GV80
ג'נסיס GV80 - מתחרה למרצדס GLE.

ג'נסיס GV80 מבוסס על פלטפורמת ההנעה האחורית של ג'נסיס והוא מצויד במגוון חידושים בתחום הבטיחות. ג'נסיס GV80 מצויד בכרית אוויר מרכזית בין המושבים הקדמיים שנועדה למנוע מפגש ראשים קטלני בין הנהג לנוסע הקדמי במקרה של תאונת צד. מערכת הבלימה האוטונומית שבדגם שודרגה כך שהיא תבצע בלימת חירום בזמן חציית צומת במקרה של זיהוי סכנת התנגשות עם רכב המגיע מימין או משמאל. מערכת בקרת השיוט האדפטיבית שבדגם לומדת את אופי הנהיגה של הנהג כך שהיא תגיב בצורה אנושית וטבעית יותר. מערכת סיוע מתקדמת לנהיגה בכבישים מהירים הטמעה בדגם, כולל סיוע אקטיבי להיגוי ומעבר נתיבים אוטונומי.

 

ג'נסיס GV80 תא הנוסעים
יוקרתי, מודרני וטכנולוגי.

ג'נסיס לא מספקת מידע על יחידות ההנעה שישרתו את הדגם, אך מידע שדלף לרשת בקוריאה מאפשר לנו לספר לכם כי את הדגם ישרתו שלושה מנועים: 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל עם 278 כ"ס ו-60 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות. 2.5 ליטר טורבו עם 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה של 6.9 שניות והמנוע הבכיר הוא מנוע 3.5 ליטר V6 טורבו בהספק מרבי של 380 כ"ס ומומנט מרבי של 54 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה של 5.7 שניות. 

תא הנוסעים של ה-GV80 מרשים למראה והוא מה שאנחנו מצפים לפגוש ממותג יוקרה, בדומה לתא הנוסעים של ה- G70 ורחוק מתא הנוסעים של ה-G80 שנראה כמו יונדאי יוקרתית ולא כמו תא נוסעים של רכב יוקרה מהשורה. ג'נסיס התקינה בדגם את מערכת סינון הרעשים האקטיבית החדשה שלה (RANC), זו מערכת שמעבר למיקרופונים בתא הנוסעים, המנטרים בנפרד את הרעש באזור הנהג, הנוסע או המושב האחורי, כוללת לראשונה גם חיישני תאוצה המודדים ויברציות במרכב ותוך זמן אפסי שולחים אות למערכת העיבוד המרכזית להפיק גל הופכי. התוצאה של זה היא תא נוסעים שקט יותר בכ-3 דציבלים לעומת תא נוסעים זהה ללא המערכת.

 

ג'נסיס GV80
ג'נסיס GV80.

מערכת המולטימדיה שבדגם כוללת ניווט בטכנולוגיית מציאות רבודה, את שירות התשלומים של ג'נסיס המאפשר תשלום בתחנת הדלק, חניונים ועוד ישירות מהרכב, זיהוי קולי מתקדם, זיהוי כתב יד ועוד.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location