שבוע לאחר שחשפה את חבילת N ליין ליונדאי i20 החדשה יונדאי מספקת לנו הצצה ראשונה לדבר האמיתי, יונדאי i20N שהיא גרסת ביצועים מלאה לסופרמיני של יונדאי אשר תתחרה החל מהשנה הבאה בפולו GTI, פיאסטה ST ועוד. יונדאי i20N מצטרפת אל יונדאי i30N המחודשת שהוצגה לאחרונה כדגם השני של חטיבת הביצועים N, אך היא ממש לא האחרונה כי בשנה הבאה יונדאי צפויה להציג גם את הקונה N על בסיס הקונה המחודש והשמועות מדברות גם על טוסון N כמתחרה לקופרה אטקה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בחזיתה של ה-i20N נמצא את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו העדכני של יונדאי בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 28 קג"מ. הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך תיבת 6 הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני שיוצע כאופציה. כל זה מספיק בכדי לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש.

כמו ביונדאי i30N, גם כאן נמצא בורר מצבי נהיגה המאפשר לשנות את אופי פעולת גז הביניים - כולל כיבוי, לשנות את מפת בקרת היציבות - הניתנת לניתוק מלא, ההיגוי, תגובת המנוע ועוד. בניגוד ל-i30N יונדאי i20N לא מצוידת בבולמים אדפטיביים אך כמובן שהדגם נשען על בולמים/קפיצים קשיחים יותר מאלו של הדגמים הרגילים כולל הנמכת מרכב. בנוסף נמצא מערכת בלימה משודרגת עם צלחות קדמיות בקוטר של 320 מ"מ וחישוקי "18 עם צמיגים במידות של 215/40.

 

2021 יונדאי i20N
יונדאי i20N.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

מדהים עד כמה היצרנים לא הולכים לקצה ומייצרים רכב ספורטיבי אולטימטיבי.
דיפ מוגבל כאופציה? למה כאופציה בלבד? פשוט מגוחך.
204 כס? מנוע שמסוגל לייצר כ 280 בקלות עם מומנט של 38 ולא 28.
קוייל אוברים ללא...

מדהים עד כמה היצרנים לא הולכים לקצה ומייצרים רכב ספורטיבי אולטימטיבי.
דיפ מוגבל כאופציה? למה כאופציה בלבד? פשוט מגוחך.
204 כס? מנוע שמסוגל לייצר כ 280 בקלות עם מומנט של 38 ולא 28.
קוייל אוברים ללא אפשרות של קאמבר וכיול לגובה עם קשיחות וריבאונד.
מידות צמיגים מגוחכות.
תכלס שולחים את הרוכש להתרוצץ ולהשקיע במוצרי מדף לנצח נצחים, פשוט מעצבן.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location