לקסוס IS החדשה 2021
לקסוס IS החדשה עם חבילת F ספורט.
לקסוס IS החדשה 2021
לקסוס IS החדשה עם חבילת F ספורט.

לקסוס הייתה אמורה לחשוף ביום שלישי שעבר (9.06) את לקסוס IS החדשה עבור השוק האמריקאי, אך בשל ההפגנות האלימות ברחבי המדינה החברה החליטה לדחות את חשיפת הדגם לאירוע שאמור להתקיים רק מחר. עד שזה יקרה, תמונות של הדגם הספיקו לדלוף לרשת (בדגם IS350 האמריקאי עם חבילת F ספורט).

 

כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, לקסוס IS החדשה (דור רביעי) היא לא יותר ממתיחת פנים מקיפה לדגם הנוכחי שהוצג עוד בינואר 2012 ונדמה כי כמו במקרה של ה-GS, גם לקסוס IS בדרך לרדת מהיצע הדגמים של המותג. יש אמנם הרבה חלקי פח חדשים בדגם, הפגוש הקדמי חדש ונושא גריל "שעון חול" רחב וגדול עוד יותר מזה של הדגם הנוכחי, תאורת היום בצורת L הוטמעה בפנסים הראשיים החדשים במקום מתחת להם, מסגרת החלון האחורי עוצבה מחדש עם פס כרום עבה ומאחור נמצא עיצוב חדש לדלת תא המטען, לפגוש וליחידות התאורה, שכמו בלקסוס UX ישנו פס תאורה מחבר ביניהן. אבל למרות כל השינויים הרבים, זו עדיין רק מתיחת פנים לדגם הנוכחי ולא משהו שנראה כמו דגם חדש לחלוטין.

 

לקסוס IS החדשה 2021 תא הנוסעים
עדכון קל לתא הנוסעים.

גם בתא הנוסעים נוכל למצוא לא מעט דברים חדשים, אך כמו העיצוב החיצוני זו רק מתיחת פנים מקיפה והרבה מהדגם הנוכחי המשיך אל הדגם החדש. חלקו העליון של הדשבורד זכה לעיצוב מעודכן ובולטים בו פתחי המיזוג הצידיים שכעת הם עגולים במקום מלבניים. נוכל גם למצוא מערכת מולטימדיה חדשה, תומכת אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, עם ממשק שליטה חדש בין המושבים הכולל משטח מגע במקום ג'ויסטיק ונוכל למצוא גם חומרי גימור מעודכנים כגון גימור שחור מבריק לפאנל של בקרת האקלים במקום אלומיניום מוברש או עיטוף בעור לחלקו העליון של הדשבורד.

 

לקסוס IS החדשה 2021
כך לא מתחרים בגרמניות.

בישראל, לקסוס IS נמכרת רק בדגם היברידי IS 300h וכאן, אנחנו מצפים לפגוש את אותה מערכת הנעה היברידית 218כ"ס המוכרת לנו מלקסוס ES 300h (שהיא כמובן אותה מערכת של טויוטה קאמרי והראב4) על בסיס מנוע 2.5 ליטר חדש עם יחס דחיסה גבוה של 14:1 לעומת 10.4 בדגם הנוכחי. לא יהיה שינוי של ממש בביצועים אך צריכת הדלק צפויה להשתפר בכמה אחוזים.

בשוק האמריקאי רוכשי הדגם יוכלו לבחור גם במנוע 2.0 ליטר טורבו 245 כ"ס או 3.5 ליטר V6 אטמוספרי. השמועות מספרות שגם נפגוש דגם ביצועים חדש, IS 500, אשר יחליף את דגם IS F. כאן נמצא את אותו מנוע V8 אטמוספרי המוכר לנו מלקסוס LS 500 עם הספק מרבי של כ-470 כ"ס.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.