טויוטה היא שם נרדף להנעה היברידית אך בכל הקשור ברכבים חשמליים מבוססי סוללות היא נמצאת מאחור, גם כי בחברה מאמינים יותר בפתרון של תא דלק מימני (טויוטה מיראי) ופחות ברכבים חשמליים מבוססי סוללות שכן לדעת החברה המוצר הזה, סוללות, עדיין לא בשל לשימוש המוני.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

תוכניות לחוד ומציאות לחוד, לא רק שתחום הרכב החשמלי מבוסס הסוללות מתפתח בקצב מואץ אלא רכב חשמלי הוא צורך כלכלי כיום שכן באירופה לדוגמה בלי רכבים חשמליים היצרנים נדרשים לשלם קנסות דרקוניים על זיהום עודף מעבר לתקן.

 

פלטפורמת E-TNGA
פלטפורמת e-TNGA תאפשר לייצר רכבים חוצי סגמנטים.

אז לאחר כל ההקדמה הזו אפשר להבין מדוע טויוטה מציגה היום את פלטפורמת e-TNGA לרכבים חשמליים ומכריזה על כך שבעוד מספר חודשים היא תחשוף קרוסאובר חשמלי המיועד בעיקר לשוק האירופי, קרוסאובר שהוא רק אחד מבין מספר דגמים חשמליים מבוססי סוללות שטויוטה מתכננת להציג בשנים הקרובות על בסיס פלטפורמת e-TNGA.

 

בשלב זה טויוטה לא ממש נדיבה בפרטים על הדגם החשמלי מבוסס הסוללות הראשון שלה, אך אנחנו יכולים לומר לכם כי הדגם הזה מפותח במשותף עם סובארו שתציג מצידה גרסה משלה לדגם.

פלטפורמת e-TNGA היא פלטפורמה מודולרית מתקדמת ייעודית לרכבים חשמליים שלפי טויוטה, מאפשרת גמישות רבה ותכנון מהיר במיוחד של דגמים חדשים. הגמישות של הפלטפורמה מאפשרת תכנון וייצור רכבים חוצי סגמנטים והיא מאפשרת בחירה מבין רכבים עם הנעה קדמית, כפולה או אחורית וכן התקנה של מגוון סוללות בקיבולת שונה.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location