2020 יגואר i-pace משודרג
יגואר i-pace זכה למקצה שדרוגים.
2020 יגואר i-pace משודרג
יגואר i-pace זכה למקצה שדרוגים.

יגואר i פייס, הקרוסאובר החשמלי של יגואר המתחרה מול אודי e-tron ומרצדס EQC, זוכה בדגמי 2020 למקצה שדרוגים שעיקרו שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים ועמדת טעינה ביתית מהירה יותר.

 

במרכז הדשבורד נמצא מסך מגע "10 חדש שהוא חלק ממערכת המולטימדיה החדשה של יגואר (Pivi Pro) המוצגת לראשונה עם הדגם. המערכת כוללת ממשק גרפי חדש, אינטואיטיבי וקל יותר לשימוש, לצד שיפור יכולות מערכת הניווט בכל הקשור לנהיגה ברכב חשמלי, כגון הצגה של עמדות טעינה קרובות פנויות לשימוש ועוד.

 

2020 יגואר i-pace המחודש
מולטימדיה 10 אינץ' חדשה.

בנוסף נמצא חיבור קבוע לרשת האינטרנט באמצעות e-SIM, משטח טעינה אלחוטי שנוסף לדגם, ספוטיפיי כחלק ממערכת המולטימדיה וכמובן גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור אלחוטי. יגואר מציינת תוספת של מצלמת 360 מעלות 3D חדשה ומראה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית ולמערכת בקרת האקלים יש פילטר מזגן חדש ומתקדם יותר המבטיח רמה גבוהה יותר של סינון חלקיקים. מערכת השמע האופציונלית מבית Meridian זכתה לתוספת של עוד שני רמקולים וסאב לכדי מספר של 16 רמקולים המפוזרים בחלל תא הנוסעים.

 

יגואר i-pace
טעינה ביתית מהירה יותר.

המטען הפנימי שברכב שודרג להספק של 11kW עבור בעלי בתים עם מערכת חשמל תלת-פאזית כך שהטעינה הביתית מהירה יותר כעת. טעינה של שעה מאפשרת לקבל טווח נוסף של 53 ק"מ וטעינה מהירה דורשת המתנה של 8.6 שעות. את הדגם ניתן לטעון גם בעמדת טעינה ציבורית מהירה DC בהספק של עד 100kw המאפשרת בזמן טעינה של 15 דקות לקבל טווח נסיעה נוסף של עד 127 ק"מ.

יגואר מציינת כי מבחר צבעי המרכב רחב יותר כעת, הגריל הקדמי זכה לגימור כרום ולקוחות הדגם יוכלו למצוא חישוקי "19 חדשים. יגואר i-PACE מצויד במערכת חשמלית המורכבת משני מנועים חשמליים, אחד על כל ציר, בהספק משותף של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 80 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 90kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה של 470 ק"מ בתקן WLTP.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.