יונדאי אלנטרה החדשה, משנה את חוקי המשחק

יונדאי אלנטרה החדשהיונדאי אלנטרה החדשה

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יונדאי חשפה היום את האלנטרה 2011 החדשה. כמו העיצובים החדשים של האסנט והסונטה, תשכחו מכל מה שחשבתם על עיצוב האלנטרה הנוכחית. העיצוב חדש לחלוטין בהשראת הסונטה, היא מרשימה בכל קנה מידה עם עיצוב ספורטיבי זורם דמוי קופה. אם יונדאי תמשיך כך היא לא רק תהיה החמישית בגודלה בעולם אלא גם תוכל להגיע לפסגה.

 

מתחת למכסה המנוע צוידה היונדאי אלנטרה החדשה במנוע 1.6 ליטר GDI בהספק של 140 כ"ס ומומנט של 17 קג"מ, יונדאי לא עוצרת במנוע המשובח בקטגוריה ומציידת את האלנטרה בתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים שלפי יונדאי "מאפשרת חסכון של 10% בתצרוכת הדלק מול המתחרות הישירות".

 

לפי יונדאי, האלנטרה החדשה ממחישה את החזון של יונדאי ותציג את העיצוב והביצועים המתקדמים בקטגוריה שלה. האלנטרה מצוידת מלפנים בפנסי קסנון (HID) ומאחור נעזרת בתאורת LED. יונדאי לא פרסמה תמונות רשמיות של פנים הרכב (לכן יש לנו תמונות ריגול של פנים הרכב) אך גם כאן יונדאי מבטיחה דברים שלא נמצא במכוניות קומפקטיות אחרות כגן מושבים אחוריים מחוממים, תאורת אווירה ברכב (בסגנון רכבי הסאלון) ומסך LCD TFT צבעוני מרכזי.

 

לפי איך שהדברים נראים ונשמעים, כאשר האלנטרה החדשה תגיע לישראל הרבה דברים מעניינים יקרו בשוק הליסינג המקומי שלנו. בכל מקרה הולך להיות מאוד מעניין בשנתיים הקרובות עם C4, 308 וקורולה חדשות עד 2012.

יונדאי חשפה היום את האלנטרה 2011 החדשה. כמו העיצובים החדשים של האסנט והסונטה, תשכחו מכל מה שחשבתם על עיצוב האלנטרה הנוכחית. העיצוב חדש לחלוטין בהשראת הסונטה, היא מרשימה בכל קנה מידה עם עיצוב ספורטיבי זורם דמוי קופה. אם יונדאי תמשיך כך היא לא רק תהיה החמישית בגודלה בעולם אלא גם תוכל להגיע לפסגה.

 

מתחת למכסה המנוע צוידה היונדאי אלנטרה החדשה במנוע 1.6 ליטר GDI בהספק של 140 כ"ס ומומנט של 17 קג"מ, יונדאי לא עוצרת במנוע המשובח בקטגוריה ומציידת את האלנטרה בתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים שלפי יונדאי "מאפשרת חסכון של 10% בתצרוכת הדלק מול המתחרות הישירות".

 

לפי יונדאי, האלנטרה החדשה ממחישה את החזון של יונדאי ותציג את העיצוב והביצועים המתקדמים בקטגוריה שלה. האלנטרה מצוידת מלפנים בפנסי קסנון (HID) ומאחור נעזרת בתאורת LED. יונדאי לא פרסמה תמונות רשמיות של פנים הרכב (לכן יש לנו תמונות ריגול של פנים הרכב) אך גם כאן יונדאי מבטיחה דברים שלא נמצא במכוניות קומפקטיות אחרות כגן מושבים אחוריים מחוממים, תאורת אווירה ברכב (בסגנון רכבי הסאלון) ומסך LCD TFT צבעוני מרכזי.

 

לפי איך שהדברים נראים ונשמעים, כאשר האלנטרה החדשה תגיע לישראל הרבה דברים מעניינים יקרו בשוק הליסינג המקומי שלנו. בכל מקרה הולך להיות מאוד מעניין בשנתיים הקרובות עם C4, 308 וקורולה חדשות עד 2012.