2019 יונדאי גרנד i10 החדשה
יונדאי גרנד i10 החדשה.
2019 יונדאי גרנד i10 החדשה
יונדאי גרנד i10 החדשה.

יונדאי גרנד i10 לשוק ההודי, מספקת לו הצצה ליונדאי i10 החדשה אותה נפגוש בתחילת החודש הבא.

 

יונדאי השיקה הבוקר בהודו את הגרנד i10 החדשה, גרסה ייחודית של ה-i10 החדשה לשוק ההודי הנבדלת מהדגם האירופי בבסיס גלגלים ארוך יותר (2.45 מטר), מרווח גחון גדול יותר בכדי להתמודד תשתיות הכבישים הרעועות של הודו, פתחי מיזוג בשורה השנייה ופחות אבזור בטיחות, במיוחד מהסוג המתקדם.

 

מעבר להבדלים אלו, ועיצוב קצת שונה לפגוש הקדמי, מה שאתם רואים בתמונות זה בקירוב טוב מה שנפגוש בחודש הבא כאשר יונדאי תחשוף את הגרסה האירופאית של ה-i10 החדשה, זו שתשווק אצלינו בתחילת השנה הבאה. רק לשם התזכורת, הדור הראשון של ה-i10 אשר שווק בישראל הגיע אלינו מהודו, הדור השני כבר הגיע מטורקיה במפרט אירופי מלא.

 

יונדאי גרנד i10 החדשה
מאובזר ושימושי יותר.

עיצוב תא הנוסעים לעומת העיצוב החיצוני זהה למה שנפגוש בקרוב. ה-i10 תמיד התהדרה בתא הנוסעים בוגר המעניק לנוסעים תחושה של רכב "אמיתי" עם פלסטיקה מלאה ללא חלקי פח חשופים כמו אצל המתחרות מאירופה וכך נוהגת גם ה-i10 החדשה. עם ה-i10 החדשה, יונדאי נוטשת את העיצוב הסימטרי של הדשבורד, מצמידה את מסך המולטימדיה ללוח המחוונים כך שיהיה בגובה העיניים של הנהג ובנוסף לכך יצרה תא נוסעים שימושי יותר עם תוספת של תאי אחסון פתוחים וסגורים.

 

יונדאי גרנד i10 החדשה
עיצוב X ייחודי לקורת C האחורית .

ברשימת האבזור של הדגם נוכל למצוא בקרת אקלים, שליטה מההגה, מראות צד חשמליות, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, מצלמה אחורית עם הכוונה, שתי כניסות USB קדמיות (אחת לטעינה מהירה), בקרת שיוט, מסך "5.4 בלוח המחוונים עבור מד המהירות ומחשב הדרך, מערכת מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, זיהוי קולי ועוד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מספר שילובי צבעים לפסי הקישוט בדשבורד ובדלתות, לריפודי המושבים ולטבעות הקישוט סביב פתחי המיזוג הקיצוניים ופקדי בקרת האקלים.

הגרסה האירופית של ה-i10 החדשה תשווק כסטנדרט עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת ערנות נהג ואופציה לאור גבוה אוטומטי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.