2018 יונדאי סנטה פה החדש
יונדאי סנטה פה החדש.
2018 יונדאי סנטה פה החדש
יונדאי סנטה פה החדש.

יונדאי חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הסנטה פה החדש. יוצע עם שני מנועי דיזל ומנוע 2.0 טורבו בנזין, כולם משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו'.

 

יונדאי מספקת לנו הצצה ראשונה אל הסנטה פה 2018 החדש, דור רביעי לרכב הפנאי 5-7 מושבים הבינוני של יונדאי המתחרה מול דגמים כגון קיה סורנטו, פורד אדג' ועוד. פרטים מלאים על הדגם ייחשפו מחר, 7.02, עם השקת הדגם בשוק הקוריאני.

 

הסנטה פה החדש עוקב אחר שפת העיצוב העדכנית של רכבי הפנאי של יונדאי אותה פגשנו בקונה וב-NEXO (רכב המימן החדש של יונדאי). פרופיל הדגם שומר על הפרופורציות המוכרות של הסנטה פה הנוכחי, אך החזית מודרנית למראה ומעניקה לדגם מראה מוחצן ובעל נוכחות.

 

2018 יונדאי סנטוה פה החדש תא הנוסעים
תא נוסעים מודרני ואיכותי למראה.

המראה המודרני ממשיך גם אל תא הנוסעים, אשר זכה לשדרוג משמעותי באמצעות שימוש נרחב בחומרים איכותיים ושילובי צבעים. יונדאי לא נדיבה בפרטים טכניים על הדגם, אך ניתן לזהות מערכת מולטימדיה עם מסך מרכזי גדול ואפשרות לתפעול קולי, לוח מחוונים עם מסך מרכזי גדול, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור ועוד.

 

עבור השוק הקוריאני לפחות, יונדאי ציידה את הסנטה פה החדשה בשלושה מנועים: 2.0 ליטר ו-2.2 ליטר טורבו דיזל ומנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין. מנועים אלו משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' וכאופציה ניתן להוסיף מערכת הנעה כפולה HTRAC - מערכת הנעה כפולה עם שליטה אלקטרונית אשר פותחה במקור עבור מותג היוקרה ג'נסיס.

כפי שאתם יכולים לדמיין, יונדאי ציידה את הדגם בכל מערכות הבטיחות המתקדמות שיש למותג להציע, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורת LED אדפטיבית, התראה על חוסר ערנות הנהג, שליטה אוטומטית באורות גבוהים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.