תא הנוסעים של ה-i20 החדשה מודרני, איכותי ומרווח יותר, אך עדיין שמרני יחסית למראה.

 

לאחר שסיפקה לנו הצצה אל העיצוב החיצוני של i20 החדשה, יונדאי חושפת כעת את תא הנוסעים החדש של הדגם אותו היא תציג בחודש הבא בז'נבה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

תא הנוסעים של ה-i20 החדשה מזכיר במידה מסוימת את תא מבנה תא הנוסעים של i10 החדשה, הוא אמנם מודרני למראה אך מהתמונה היחידה שיונדאי מפרסמת עולה כי הוא מתקשה להתעלות מעל משהו רגיל וממוצע ולא ניתן לומר שיונדאי מנסה הפעם לפנות ללקוחות צעירים, כך שהדגם ימשיך כנראה לשרת בעיקר פנסיונרים (או קצינים בדרגת רס"ן ונגדים בכירים). גם שילובי הצבעים בתא הנוסעים, על טהרת השחור והאפור, מצביעים על כך שיונדאי ממשיכה עם השמרנות היחסית של הדגם היוצא.

 

יונדאי i20 תא הנוסעים
מולטימדיה ולוח מחוונים עם מסך 10.25 אינץ'.

ביונדאי מציינים שדרוג משמעותי באיכות החומרים וכן במרווח לנוסעים, בזכות התכנון החדש של תא הנוסעים וגם בזכות העבודה שה-i20 החדשה רחבה יותר ב-30 מ"מ מהדגם היוצא ולבסיס הגלגלים נוספו 10 מ"מ. אלמנט של להבים מקבילים מאפיין את עיצוב תא הנוסעים של הדגם, לאורך הדשבורד בחלק התחתון של הדלתות ובמסגרת ידיות הפתיחה של הדלתות.

 

2020 יונדאי i20 החדשה
יונדאי i20 החדשה.

כמו ב-i10 החדשה, לוח המחוונים צמוד למערכת המולטימדיה, בשני המקרים מדובר במסך בגודל של "10.25. לוח המחוונים הדיגיטלי משנה את צבע התצוגה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר - כחול לרגיל, ירוק לאקו וכתום לספורט. מערכת המולטימדיה היא מהדור החדש הכוללת אריחים (ווידג'טים) אותם ניתן לסדר בהתאם להעדפת הנהג וכמובן גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי - בחיבור אלחוטי. המערכת כוללת גם את שירותי הרשת המתקדמים של יונדאי, Bluelink, אך אלו לא רלוונטיים לשוק המקומי שלנו. דגמי הבסיס יוצעו עם מערכת "8 פשוטה יותר אך דומה ביכולת שלה.

 

2020 יונדאי i20 החדשה
משטח טעינה אלחוטי.

בנוסף לכך נוכל למצוא בתא הנוסעים גלגל הגה חדש - המאפשר שליטה על מערכות הבטיחות והתצוגה בלוח המחוונים, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה, מערכת שמע של BOSE עם 8 רמקולים, מספר כניסות USB, חיישני חניה קדמיים, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד.

 

2020 יונדאי i20 החדשה
גלגל הגה חדש ולוח מחוונים דיגיטלי המשנה את צבעו בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.

את יונדאי i20 החדשה ישרת מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספקים של 100 כ"ס או 120 כ"ס עם אופציה למערכת מיקרו-היברידית 48V - סטנדרט בדגם 120 כ"ס. את המנוע החלש יותר ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים, המנוע החזק יותר משודך כסטנדרט לתיבת 7DCT. מנוע ה-1.25 ליטר 84 כ"ס המעודכן, המשרת גם את ה-i10 החדשה, ישרת גם הוא את הדגם אך בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.

מפרט הבטיחות בדגם זכה למספר שדרוגים כך שנוכל למצוא בדגם, בין היתר: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, ניטור שטח מת, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור במהירות איטית (על בסיס חיישני החנייה) מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ניטור תנועה חוצה מאחור, מערכת זיהוי תמרורים המשולבת במגביל המהירות, אור גבוה אוטומטי ועוד.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

זהו שה- i20 כבר מעולה והחדשה תיהיה יקרה מידי! סתם לצורך הדוגמא את ה- i20 שלנו קנינו מטרייד מוביל היא שנת 2018, ורק 11 אלף קמ, חדשה לגמרי, לכן אני לא רואה שום סיבה לקנות חדשה לחלוטין

This comment was minimized by the moderator on the site

מספיק כבר לדחוף את טרייד מוביל בכל כתבת רכב .

This comment was minimized by the moderator on the site

לא רע, לא רע, אבל נראה לי שבמבחן התמורה לכסף הקיה ריו משאירה לה אבק.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location