יונדאי סנטה קרוז
יונדאי סנטה קרוז.
יונדאי סנטה קרוז
יונדאי סנטה קרוז.

יונדאי מספקת לנו הצצה ראשונה אל הטנדר הקל הראשון שלה, יונדאי סנטה קרוז, אותו היא תחשוף בבכורה עולמית בחודש הבא (15.04). כמו מרבית דגמי יונדאי המיועדים לשוק האמריקאי, גם הטנדר הקל של יונדאי זכה להיקרא על שם על עיר בארה"ב - סנטה קרוז.

 

הסנטה קרוז מיועד כאמור לשוק האמריקאי שם הוא יתחרה מול דגמים כגון הונדה רידג'ליין, אלו טנדרים קלים הדומים בגודלם לטנדרים מיפן כמו טויוטה היילקס או איסוזו D-Max, שלא משווקים בשוק האמריקאי. העיצוב החיצוני שונה וייחודי בנוף הטנדרים עם חזית שהושאלה מהטוסון החדש וקווי עיצוב חדים למרכב השוברים את המראה השבלוני המאפיין טנדרים ורכבי עבודה ומעניקים לסנטה קרוז מראה דינמי. באמצעות העיצוב הזה יונדאי מנסה לפנות לקהל לקוחות כמה שיותר גדול, לא רק ללקוחות של טנדרים לעבודה אל גם כתחליף שימושי יותר לקרוסאובר.

 

יונדאי סנטה קרוז
יונדאי סנטה קרוז.

בניגוד לטנדרים המוכרים לנו המבוססים על שלדת סולם, המאפשרת כושר העמסה וגרירה גבוהים, יונדאי סנטה קרוז מבוסס על שלדה אחודה שאולי פוגעת במידה מסוימת ביכולות של הדגם כרכב עבודה אך מציעה שלל יתרונות אחרים וזו גם הסיבה שיונדאי מציינת כי הדגם חוצה סגמנטים שכן הוא יכול להציע איכויות נסיעה ובטיחות של קרוסאובר מהשורה.

 

בשלב זה יונדאי לא חושפת פרטים טכניים על הדגם. יונדאי תייצר את הדגם במפעל האמריקאי שלה באלבמה.

2021 יונדאי סנטה קרוז

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.