לאלו המחפשים רכב עירוני עם עיצוב ספורטיבי ומנוע חזק יותר, יונדאי מציעה את ה-i10 N ליין החדשה המצוידת במנוע 1.0 טורבו עם 100 כ"ס.

 

בתחילת החודש יונדאי חשפה את ה-i10 החדשה לשנת 2020 עם מפרט מנועים לא משכנע במיוחד שנותר ללא ללא שינוי מהדגם היוצא. עבור אלו שאהבו את הדגם אך פחות את המנועים, יונדאי מציגה כעת את ה- i10 N Line, גרסה במראה ספורטיבי בהשראת ה-i30N המצוידת במנוע 1.0 ליטר טורבו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חבילת N ליין מעניקה ל-i10 מראה ספורטיבי חביב, בדומה לחבילת GT ליין של הפיקנטו, עם גריל קדמי בעיצוב ספורטיבי, עיצוב שונה לתאורת היום בגריל, חישוקי סגסוגת "16, חצאיות צד, דיפיוזר אחורי הדגשה באדום במקומות שונים ועוד. בתא הנוסעים נמצא תפירה באדום על גלגל ההגה ומוט ההילוכים, מסגרת אדומה לפתחי המיזוג הקיצוניים לוח מחוונים במראה ספורטיבי יותר בהשראת דגמי N וציפוי מתכתי לדוושת.

 

יונדאי i10 N ליין תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בחזיתו של הדגם נמצא את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDi של יונדאי, כאן בהספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. יונדאי לא מפרסמת את נתוני הביצועים של גרסה זו, אך אלו לא אמור להיות שונים במיוחד מהנתונים של הפיקנטו GT-LINE S המצוידת במנוע זהה, כלומר 0-100 קמ"ש באזור ה-9.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.  

 

לקוחות שירצו את המראה הספורטיבי אך במחיר זול יותר או עם תיבה אוטומטית, יוכלו לבחור במנוע ה-1.25 ליטר עם 84 כ"ס ו-12 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות או 15.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.6 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

I10 N ליין תהיה זמינה לרכישה באירופה החל מקיץ 2020.

 

 

תגובות (11)

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע זה צריך להיות מותקן בi10 ובפיקנטו כמנוע בסיס
שיחליף את המנועים הנוכחים המיושנים עם אופציה לאוטומט ,
אגב בספארק יש מנוע 1.4 ,98כ''ס אוטומט ,13.1 קג''מ (כמעט גרסת N)

This comment was minimized by the moderator on the site

צר לי על אותם אנשים שרוכשים את הרכב הזה אבל אחרי נסיעה בכמה רכבים בצי רכב בחברה מאותו סוג אין לי מילה טובה עליו.
נתחיל בזה שאחרי מספר קטן של קילומטרים כששמים מצב 'דריב' (D) לוקח לו המון זמן להיכנס...

צר לי על אותם אנשים שרוכשים את הרכב הזה אבל אחרי נסיעה בכמה רכבים בצי רכב בחברה מאותו סוג אין לי מילה טובה עליו.
נתחיל בזה שאחרי מספר קטן של קילומטרים כששמים מצב 'דריב' (D) לוקח לו המון זמן להיכנס וכשהוא נכנס בקיק עצבני.
דבר שני הרכב שותה דלק ולא היה מבייש רכב מתחילת שנות האלפיים שלא נדבר על תיבת 4 הילוכים מיושנת שלא נותנת ביצועים כלל.

בקיצור ולעניין אנשים קונים רכב שלא מספק את הסחורה כלל.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מקווה שיביאו גם לכאן את הדגם הזה עם מנוע 1.0 טורבו ידני. נשמע אחלה

This comment was minimized by the moderator on the site

לכול החולמים
תמשיכו לחלום
כולמוביל לא יביאו דגם ידני מהסיבה שאין ביקוש.. הם חייבים לספור מזומנים ולא להעסיק עובדי ניקיון ...

This comment was minimized by the moderator on the site

רק לי היא מזכירה חיקוי זול של האופל אדם?

This comment was minimized by the moderator on the site

העיצוב לא רלוונטי כשמייבאים לארץ את המנועים המיושנים והנחותים בביצועים וחיסכון.

This comment was minimized by the moderator on the site

אין להם מוסך מרכזי אז לי יש בעיה עם R נכנס לא טוב כל המוסכים אף אחד לא לוקח אחריות בושה

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location