לאלו המחפשים רכב עירוני עם עיצוב ספורטיבי ומנוע חזק יותר, יונדאי מציעה את ה-i10 N ליין החדשה המצוידת במנוע 1.0 טורבו עם 100 כ"ס.

 

בתחילת החודש יונדאי חשפה את ה-i10 החדשה לשנת 2020 עם מפרט מנועים לא משכנע במיוחד שנותר ללא ללא שינוי מהדגם היוצא. עבור אלו שאהבו את הדגם אך פחות את המנועים, יונדאי מציגה כעת את ה- i10 N Line, גרסה במראה ספורטיבי בהשראת ה-i30N המצוידת במנוע 1.0 ליטר טורבו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חבילת N ליין מעניקה ל-i10 מראה ספורטיבי חביב, בדומה לחבילת GT ליין של הפיקנטו, עם גריל קדמי בעיצוב ספורטיבי, עיצוב שונה לתאורת היום בגריל, חישוקי סגסוגת "16, חצאיות צד, דיפיוזר אחורי הדגשה באדום במקומות שונים ועוד. בתא הנוסעים נמצא תפירה באדום על גלגל ההגה ומוט ההילוכים, מסגרת אדומה לפתחי המיזוג הקיצוניים לוח מחוונים במראה ספורטיבי יותר בהשראת דגמי N וציפוי מתכתי לדוושת.

 

יונדאי i10 N ליין תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בחזיתו של הדגם נמצא את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDi של יונדאי, כאן בהספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. יונדאי לא מפרסמת את נתוני הביצועים של גרסה זו, אך אלו לא אמור להיות שונים במיוחד מהנתונים של הפיקנטו GT-LINE S המצוידת במנוע זהה, כלומר 0-100 קמ"ש באזור ה-9.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.  

 

לקוחות שירצו את המראה הספורטיבי אך במחיר זול יותר או עם תיבה אוטומטית, יוכלו לבחור במנוע ה-1.25 ליטר עם 84 כ"ס ו-12 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות או 15.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.6 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

I10 N ליין תהיה זמינה לרכישה באירופה החל מקיץ 2020.