2022 יונדאי סונטה N ליין מהדורה שחורה
יונדאי סונטה N ליין מהדורה שחורה.
2022 יונדאי סונטה N ליין מהדורה שחורה
יונדאי סונטה N ליין מהדורה שחורה.

כחודש לאחר שהציגה את הסונטה N ליין מהדורה שחורה בשוק הבית הקוריאני, יונדאי משיקה כעת את המהדורה המיוחדת הזו של הסונטה בשוק האמריקאי במהדורה מוגבלת של 1000 יחידות בלבד. המהדורה השחורה מבוססת על הסונטה N ליין הספורטיבית שיונדאי חשפה אשתקד ולמעט חבילת העיצוב הייחודית, מדובר בדגמים זהים.

 

את המהדורה השחורה ניתן לקבל בצבע חיצוני שחור או לבן בלבד ומכיוון שהדגם מתבסס על הסונטה N ליין שבה גם כך מרבית החלקים כבר מושחרים, ההבדלים מסתכמים בהשחרה של הסמלים מלפנים ומאחור, סופיות צינור הפליטה מאחור וחישוקי "19 מושחרים בעיצוב ייחודי למהדורה. אם תבחרו בצבע חיצוני שחור תמצאו גם גימור בשחור מט למראות הצד וידיות הדלתות. ספוילר אחורי מקרבון וצבע אדום לקליפרים משלימים את החבילה.

 

סונטה N ליין מהדורה שחורה
סונטה N ליין מהדורה שחורה.

תא הנוסעים נותר זהה למוכר לנו מהסונטה N ליין הרגילה והוא כולל גימור מתכתי כהה, גלגל הגה ספורטיבי, מושבי ספורט אוחזים בריפוד עור משולב באלקנטרה יחד עם לוח מחוונים דיגיטלי ומולטימדיה עם מסכים בגודל "10.25.

 

סונטה N ליין מהדורה שחורה
אווירה ספורטיבית בתא הנוסעים.

יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, מנוע 2.5 ליטר טורבו בהספק מרבי של 290 כ"ס ומומנט מרבי של 43 קג"מ המתקבל בין 1,650-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים N DCT כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים. תיבת ההילוכים כאן זהה למה שנמצא בדגמי הביצועים N של יונדאי, כך שהיא כוללת לדוגמה מצב NPS בו בכל לחיצה של מעל ל-90% על דוושת התאוצה התיבה עוברת למצב אגרסיבי יותר עם העברות מהירות יותר על חשבון העידון.

2022 יונדאי סונטה N ליין מהדורה שחורה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.