כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את יונדאי סונטה הייבריד החדשה, דור שמיני למשפחתית הגדולה/מכונית המנהלים של יונדאי החוזרת לישראל כדגם איכותי ומאובזר יותר ועם מערכת הנעה היברידית מעודכנת. הסונטה הייבריד 2020 החדשה תשווק בשתי רמות גימור ובמחירים החל מ-181,900 ₪ ועד ל-195,900 ₪.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הסונטה החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה, קשיחה ובטוחה יותר, והיא הראשונה מבין דגמי הסדאן יונדאי לשאת את שפת העיצוב העדכנית של החברה Sensuous Sportiness שהעניקה לדגם מראה בסגנון ארבע דלתות קופה. הסונטה החדשה מרווחת יותר מהדגם היוצא, היא ארוכה יותר ב-45 מ״מ (4,900 מ״מ) ולבסיס הגלגלים נוספו 35 מ״מ (2,840 מ״מ). הרוחב נותר על 1,860 מ"מ והגובה קוצץ ב-30 מ"מ (1,445 מ"מ) לטובת מקדם גרר נמוך, העומד בדגם על 0.24 והוא הושג גם באמצעות שימוש בגריל קדמי עם תריסים אקטיביים. נפח תא המטען בדגם עומד על 510 ליטר (תוספת של 70 ליטר) והוא כולל גלגל חליפי שלא היה בדגם היוצא.

 

2020 יונדאי סונטה היברידית החדשה
עיצוב דמוי קופה.

מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם מציגה על הנייר נתונים זהים למערכת של הדגם היוצא, אך בפועל היא כוללת לא מעט חידושים כולל מנוע 2.0 ליטר חדש G2.0 GDi HEV ממשפחת מנועי סמארט-סטרים החדשה של יונדאי וכן תיבת 6 הילוכים אוטו' משופרת (תיבה ללא ממיר מומנט) עם מערכת Active Shift Control המאפשרת סנכרון מדויק יותר בין מהירות סיבובי המנוע לתיבת ההילוכים ובכך לצמצם את זמני העברת ההילוכים ב -30%. סנכרון זה לא רק משפר את ההאצה ואת צריכת הדלק של הסונטה, אלא גם את עמידות התמסורת על ידי צמצום החיכוך במהלך ההחלפות.

 

יונדאי סונטה החדשה
פיקוד אלקטרוני לתיבת ההילוכים.

למנוע ה-2.0 ליטר החדש שבדגם הספק מרבי של 152 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 19.2 קג"מ ב-5,000 סל"ד, המנוע החשמלי נותר ללא שינוי עם 51 כ"ס ו-20.9 קג"מ. ההספק המשולב של המערכת עומד על 192 כ"ס ב-6,000 סל"ד והמומנט המרבי עומד על37.5 קג"מ כבר ב-1,770 סל"ד. התאוצה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות ומהירות מרבית 192 קמ"ש. צריכת הדלק העירונית בדגם עומדת על 18.8 ק"מ לליטר וזו הבינעירונית על 21.9 ק"מ לליטר.

 

המערכת המעודכנת , יחד עם שאר השינויים, איפשרו לדגם לחזור לקבוצת זיהום 2 הזכאית להטבת מס מלאה על רכב היברידי. כל זה רלוונטי רק עד לתחילת השנה הבאה שכן אז תעודכן נוסחת המס הירוק והסונטה תקפוץ לקבוצה 3, כלומר תאבד את הטבת המס של רכב היברידי והמחיר צפוי להתייקר משמעותית. הסונטה הייבריד, דרך אגב, משווקת בישראל בתקינה קנדית שכן הדגם לא משווק באירופה.

 

סונטה הייבריד 2020 החדשה
מערכת ההנעה ההיברידית המעודכנת אפשרה לדגם לחזור לקבוצת זיהום 2.

הסונטה החדשה מציגה חבילה מרשימה של מערכות בטיחות מתקדמות העושות שימוש בשלושה חייני רדאר, 12 חיישני קול וחמש מצלמות. בין היתר נוכל למצוא בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ותמיכה בתנועה חוצה בחציית צומת, מערכת ניטור שטח מת בצידי הרכב כולל ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית בעת הצורך וכן היגוי האקטיבי המנוע מעבר מסוכן של נתיב כאשר הדרך לא פנוייה, מערכת יציאה בטוחה המונעת יציאה מהרכב כאשר ישנה סכנה, מערכת תזכורת לבדיקת המושב האחורי בעת סיום נסיעה, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כולל מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת ערנות נהג מתקדמת ואור גבוה אוטומטי (לדגם תאורת LED מלאה).

 

רמת הגימור הבכירה לימיטד מוסיפה לרשימה מערך מצלמות היקפיות, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת כניסה ויציאה מחניה ותצוגה של מערכת "שטח מת" על גבי לוח המחוונים הדיגיטלי בעת הפעלת איתות לפני מעבר נתיב. המערכת מציגה וידאו בצד ימין או שמאל של לוח המחוונים בהתאם לכיוון האיתות.

 

יונדאי סונטה היברידית החדשה 2020 תא הנוסעים
תא הנוסעים החדשה מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם היוצא.

תא הנוסעים החדש מציג קפיצת מדרגה של עיצוב, איכות חומרים וטכנולוגיה. מעבר למפרט המרשים של מערכות הבטיחות המתקדמות נוכל למצוא גם תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים באמצעות כפתורים במקום מוט, נמצא גם תוצגה עילית, מולטימדיה מקורית, לוח מחוונים דיגיטלי (ברמת הגימור Limited) ועוד.

כאמור, הסונטה הייבריד החדשה תשווק בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית פרימיום (Premium) כולל, בין היתר: ריפודי עור, מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בלם יד חשמלי עם פונקציית AUTO HOLD, מפתח חכם, תצוגה עילית, בורר מצבי נהיגה, חישוקי סגסוגת "17, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, מערכת שמע של BOSE עם 12 רמקולים, מסך "8 בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לספסל האחורי, כיוון חשמלי למושב הנהג, וילונות בדלתות מאחור, דלת תא מטען חשמלי עם פתיחה חכמה, משטח טעינה אלחוטי, חיישני תאורה וגשם, תאורת אווירה ועוד.

 

תצוגת שטח מת בלוח המחוונים
תצוגת שטח מת בלוח המחוונים.

רמת הגימור לימיטד (Limited) מוסיפה לרשימה לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3 הניתן להתאמה אישית למצבי הנהיגה והעדפות שונות, מושב נוסע קדמי בהפעלה חשמלית, זכרונות למושב הנהג, מושבים קדמיים מאווררים, גג פנורמי ומערכת מצלמות היקפיות.

2020 יונדאי סונטה הייבריד - מחירון:

סונטה הייבריד פרימיום - 181,900 ₪

סונטה הייבריד לימיטד - 195,900 ₪

 

כלמוביל מעניקה לסונטה ההיברידית אחריות מלאה ל-5 שנים/100,000 ק"מ ושבע שנות אחריות/150,000 ק"מ על המערכת ההיברידית.

 

עם השקת הסונטה הייבריד כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה בסך 12,900 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 2,308 ₪ למשך 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב נרשם בבעלות פרטית.

 

תגובות (15)

This comment was minimized by the moderator on the site

סונטה היברידית - וואלק אחד הרכבים היותר טובים שהיו לנו, נוחה ומאובזרת וחסכונית מאוד. חיפשנו תקופה ובסוף מצאנו בטרייד מוביל, לקחנו ממישהו פרטי שכמעט לא נסע עליו (הפסיד). אחלה רכב אין מה להגיד

This comment was minimized by the moderator on the site

אחד הרכבים המהנים לנהיגה .
אמין ונח חסכוני,מפנק ברמת הגימור ובמחיר .
אני עושה 60000קמ לשנה רק תדלק וסע

This comment was minimized by the moderator on the site

אחד הרכבים המפנקים ביותר מהרבה מכוניות יוקרה נסיעה חלקה ללא כל בעייה רק טיפולים
תקינה אמרקאית לכל דבר

This comment was minimized by the moderator on the site

יש מיתלי אוויר

This comment was minimized by the moderator on the site

יש מיתלי אוויר?

This comment was minimized by the moderator on the site

לידיעתכם המראות לא מתקפלות חשמלית-חסרון

This comment was minimized by the moderator on the site

לא להאמין, בדקתי את הטענה שאין מראות מתקפלות, פשוט לא האמנתי לחבר אלי, ואכן רכב השווי 182 א שח ללא מראות מתקפלות, פשוט ביזיון של יונדאי.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location