יונדאי פליסייד
יונדאי פליסייד.
יונדאי פליסייד
יונדאי פליסייד.

יונדאי מציגה את "הפליסייד 2020" עם רמת גימור יוקרתית בכירה חדשה, Calligraphy, חבילת VIP מיוחדת למי שרוצה עוד יותר וכן שדרוג האבזור והאופציות לגרסאות הבסיס של הדגם. יונדאי פליסייד הוצג בנובמבר 2018 כקרוסאובר 7-8 מושבים הגדול והבכיר של החברה עבור השוק האמריקאי, לקיה דגם מקביל שהוצג בינואר 2019 ונושא את השם טליורייד.

 

רמת הגימור 'קליגרפיה' מציגה עיצוב שונה ויוקרתי יותר לגריל הקדמי, עיצוב ייחודי לחישוקי הגלגלים, חצאיות צד בצבע המרכב ומספר צבעים ייחודיים למרכב החיצוני. תא הנוסעים, המוצע בגרסת 7 מושבים בלבד עם שני מושבים נפרדים בשורה השנייה, זכה לתאורת אווירה משודרגת, מושבים בריפוד עור נאפה ודיפוני עור לדלתות בשלושה גוונים לבחירה, וילונות למושבים האחוריים, מולטימדיה "10.25, לוח מחוונים דיגיטלי מלא "12.3, תצוגה עילית ועוד כסטנדרט.

 

יונדאי פליסייד VIP
חבילת VIP.

את רמת הגימור הזו ניתן לשדרג עם חבילת VIP המוסיפה קונסולה בין המושבים בשורה השנייה עם משענת יד, מחזיקי כוסות עם חימום וקירור, מערכת בידור עם מסכים וממשק שליטה נפרד, משטחי טעינה אלחוטיים בדלתות ומשענות ראש בצורת כנפיים עם רמקולים לשדרוג חווית השמע.

 

palisade-970px

יונדאי פליסייד
יונדאי פליסייד.

בנוסף, רמות הגימור הבסיסיות יותר של הדגם (Exclusive ו- Prestige) זכו למספר שדרוגים כגון מערכת ניווט "10.25 כסטנדרט, שירותי רשת Blue Link ומיקרופונים בתקרה במושבים האחוריים המאפשרים שיחה נינוחה עם הנוסעים הקדמיים. הדגמים המצוידים במערכת ניווט ישודרגו למערכת התשלומים של יונדאי המאפשרת לשלם מתוך המערכת ברכב עבור תדלוק או חניה.

את רמות הגימור הבסיסיות ניתן יהיה לשדרג עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ובחבילת הגרירה המשדרגת את כושר הגרירה של הדגם מ-750 ק"ג ל-2000 ק"ג באמצעות שדרוג מערכת הקירור של המנוע.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.