יונדאי רוצה להתחרות ראש בראש עם רכבי השרירים של אמריקה עם מנועי 5.0 ליטר 429 כ"ס

יונדאי אקוסיונדאי גנסיס קופהיונדאי גנסיס סדאן

 

יונדאי בהחלט מסתמנת כשמש העולה החדשה מהמזרח, איך יודעים זאת? היא לאט לאט כובשת את ליבו של הצרכן האמריקאי ולא נשכח, היא נחשבת עדיין לתינוק בשוק האמריקאי, שהוא עדיין שוק הרכב המערבי החשוב בעולם. אז נכון שהיא עדיין לא מתקרבת למספרי המכירות של 5 הגדולים, שברולט, פורד, טויוטה הונדה וניסאן (כשלא מחשיבים את קיה בספירה), אך בסיכום שנת 2009, קיה ויונדאי (גם סובארו) היו החברות היחידות שהציגו גידול במכירות, זה מוכיח שהמותג רק מתחזק, כרגע בעיקר, על חשבון ניסאן וטויוטה.

 

מנוע ה-5.0 ליטר V8 החדש של יונדאי יהיה בהספק של 429 כ"ס ומומנט של 52 קג"מ. המנוע החדש יושתל במכונית הדגל האקוס וביונדאי ג'נסיס סדאן וקופה. ליונדאי אמנם יש בארסנל את מנוע ה-4.6 ליטר V8 המשרת את האקוס והג'נסיס סדאן, אך בהספק קטן ב-44 כ"ס ומונט הקטן ב-6 קג”מ. אך הסיפור החשוב יותר, זה להיות יותר מהמתחרים, לפורד מוסטאנג V8, מלכת מכוניות השרירים יש הספק של רק 412 כ"ס.

 

פעם כשאמריקאי היה חושב על מכונית שרירים, שום אירופאית וודאי לא יפנית הייתה ברשימה. כיום יונדאי ג'נסיס קופה נכנסת לרשימה מול השלישייה, מוסטאנג, צ'אלנגר וקאמרו. עם מנוע ה-5.0 ליטר V8 החדש, השיקול כבר יעשה עוד יותר קשה.

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.