יונדאי חושפת סקיצות לוואן מסחרי חדש בשם H350 שיוצג בסתיו הקרוב ומיועד לשוק האירופאי, שם הוא יתחרה בפיאט דוקאטו, רנו מאסטר, מרצדס ספרינטר ובקראפטר של פולקסווגן.

יונדאי H350

שוק המסחריות הקלות אולי לא "סקסי" כמו שוק המכוניות הפרטיות, אך זהו סגמנט תחרותי מאוד באירופה וסגמנט רווחי במיוחד המכניס לא מעט מזומנים לכיסיהם של היצרנים המתחרים בסגמנט זה. כעת, גם יונדאי רוצה להצטרף לסגמנט זה באירופה והיא תחשוף בסתיו הקרוב וואן מסחרי חדש, יונדאי H350, המוצג כעת במספר בסקיצות ויחשף רשמית בתערוכת IAA לרכבים מסחריים בהנובר שבגרמניה.

 

אמנם ליונדאי ישנה חטיבה מסחרית פעילה למדי הכוללת ייצור של משאיות, אוטובוסים ורכבים ייעודיים, אך מסגמנט המסחריות הקלות באירופה היא כמעט נעדרת לחלוטין ומשווקת כיום באירופה רק את ה-H1 המוכר אצלנו כיונדאי i800.

 

יונדאי תציע את ה-H350 בשלוש גרסאות מרכב: וואן מסחרי סגור, ווואן נוסעים וגרסת שלדה ולפי יונדאי הדגם יציע "תא נוסעים איכותי ונפח העמסה חסר תחרות". הדגם יוצע במספר בסיסי גלגלים ובמשקל כולל של בין 3.5 טון ל-5 טון.

 

חברת קרסאן הטורקית (KARSAN) תייצר בטורקיה את הדגם עבור יונדאי, זאת בהתאם להסכם שנחתם בחודש מאי האחרון בין שתי החברות. מפס הייצור הזה הדגם ישווק לכל אירופה וצפוי להגיע גם אלינו.

 

 

 

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.