יונדאי i10 דגם 2011 מתחדש במנועים בתקן יורו 5 עם צריכת דלק משופרת ורמת אבזור גבוהה יותר.

יונדאי i10 החדשה 2011

יונדאי i10 תחשף רשמית לשוק האירופאי רק בתערוכת פריז הקרובה, אך בשוק ההודי, משם היא מגיע אליינו, היא כבר החלה להימכר. אז הלכנו להציץ בגרסה ההודית שנבדלת מזו האירופאית רק בפרט אחד. בשוק ההודי ה-i10 החדשה עדיין ממשיכה להשתמש במנוע ה-1.1 ליטר ולא מקבלת את מנוע ה-1.0 ליטר 3 צילינדרים החדש שיגיע לשוק האירופאי בתקן יורו 5.

 

חיצונית, ה-i10 מקבלת את הפנים החדשות של יונדאי בדומה ל-ix35, מה שמקנה לה מלפנים מראה של מכונית קצת יותר גדולה, בוגרת ומודרנית.מראות הצד מקבלות תוספת מחווני איתות אינטגרליים. אם ממשיכים להקיף את ה-i10 החדשה לצד ולאחור, לא מוצאים הבדלים למעט שיני קל שעברו הפנסים מאחור. בתחום המידות, למעט תוספת זניחה לממד האורך, שאר המידות נותרו כשהיו.

 

מבפנים, לוח המחוונים שונה ומד המהירות מאבד את הרקע הלבן שלו. מד החום והדלק מפנים את מקומם למסך דיגיטלי קטן המציג את נתוני הדלק,חום מנוע והמרחק. תאורת הכפתורים והצג המרכזי מוחלפת בכחולה במקום ירוקה. חיבור USB התווסף לחיבור ה-AUX לקונסולה המרכזית. קישורית שן כחולה תאפשר לתפעל את הסלולרי שלכם דרך כפתורי שליטה שנוספו על ההגה שקיבל בנוסף כפתורי שליטה על מערכת השמע.

 

למנוע ה-1.25 ליטר נוספו 3 כוחות סוס, ותאוצה ל-100 קמ"ש עם התיבה הידנית (שלא תגיע לארץ בגרסה הזו), לוקחת כ-14 שניות. צריכת הדלק שופרה ועם התיבה הידנית מנוע ה-1.25 ליטר יצרוך ליטר בנזין על כל 20.3 ק"מ. המתלים נותרו כשהיו, קשים ומקפיצים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.