2014 יונדאי i10 החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.0 ליטר 66 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית ואוטו' או 1.25 ליטר 87 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטו'. צריכת דלק בין 21.7-16 ק"מ לליטר.

2014 יונדאי i10 החדשה

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, השיקה היום (ג') את יונדאי i10 החדשה לשנת 2014, הדור השני למכונית העירונית של יונדאי שהוצגה לראשונה לפני מספר חודשים. בניגוד לדור היוצא שיוצר בהודו, ה-i10 החדשה מיוצרת גם בטורקיה בגרסה האירופאית שתוכננה באירופה (גרמניה) במיוחד עבור שוק זה ומשם הדגם מגיע אלינו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יונדאי i10 החדשה תשווק בישראל עם שני מנועים ובשתי רמות גימור: 1.0 ליטר 66 כ"ס שיוצע עם תיבת 5 הילוכים ידנית או 4 הילוכים אוטו' בשלוש רמות גימור ובמחירים של 60-71 אלף שקל. הדגם הבכיר מוצע עם מנוע 1.25 ליטר 87 כ"ס עם תיבת 4 הילוכים אוטו' בלבד וברמת הגימור Supreme במחיר של 79 אלף שקל.

 

יונדאי i10 החדשה גדולה יותר מהדגם היוצא: אורך של 3.67 מטר (80+ מ”מ), רוחב של 1.66 מטר (65+ מ”מ), גובה של 1.50 מטר ובסיס גלגלים של 2.385 מטר (5 + מ”מ). גם נפח תא המטען גדל משמעותית לכדי 252 ליטר – הגדול בסגמנט. תא הנוסעים עושה שימוש בחומרים איכותיים מבעבר וכולל שילוב של שני צבעים בדשבורד ובדלתות (בחירה בין 3 שילובים) מה שמעניק לדגם תחושה של מכונית מרווחת יותר. לפי יונדאי, דגש רב הושם על בידוד הרעשים ותחושה של רכב בוגר מסגמנט גבוה יותר.

 

 

2014 יונדאי i10 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

כאמור, יונדאי i10 החדשה תוצע עם שני מנועים, מנוע ה-1.0 ליטר הוא מנוע חדש לדגם (גרסה משופרת של מנוע הפיקנטו) – 3 צילינדרים במקום 4 בדגם היוצא. מנוע ה-1.25 ליטר ממשיך מהדגם היוצא ללא כל שינוי.

 

דגם 1.0 ליטר: הספק מרבי של 66 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 9.58 קג"מ ב-3,500 סל"ד. עם תיבת 5 הילוכים ידנית זה מספיק ל-14.9 שניות 0-100 קמ"ש (16.8 ש' עם תיבה אוטו') ולמהירות מרבית של 155 קמ"ש (אוטו': 145 קמ"ש). צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 21.7 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-16.66 ק"מ לליטר בדגם האוטו'.

 

דגם 1.25 ליטר: הספק מרבי של 87 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה עם תיבת 4 הילוכים אוטו' מספק ביצועים של 13.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 163 קמ"ש.. צריכת הדלק המשולבת של דגם זה עומדת על 16.0 ק"מ לליטר.

 

הדגם יוצע ב-4 רמות גימור כאשר רמת הגימור הבסיסית כולל, בין היתר: 2 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, מערכת שמע מקורית עם כניסת USB, שליטה מההגה על מערכת השמע מזגן רגיל, כיוון גובה למושב הנהג ועוד. רמת הגימור Supreme, המוצעת בדגם 1.25 בלבד, מוסיפה לרשימה דיבורית BT, חישוקים קלים, 2 חלונות חשמל נוספים מאחור ועוד. בתחום הבטיחות לדגם 6 כריות אוויר כסטנדרט, מערכת בקרת יציבות, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד. הדגם עדיין לא נבחן במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP אך הוא צפוי להשיג ציון מרבי של חמישה כוכבים.

 

יונדאי i10 החדשה - מפרט טכני מלא

 

מחירים:

1.0 ידני אינספייר: 59,900 שקל.

1.0 אוטו' אינסייט: 64,900 שקל.

1.0 אוטו' פרימיום: 70,900 שקל.

1.25 אוטו' סופרים: 78,900 שקל.

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

למה לא מביאים את גרסת ה-1.25 ליטר בידני?? מעצבנים!

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה של עיצוב, ניראית איכותית ודי מאובזרת והתמחור בסך הכל תחרותי למדי. מעניין כמה הנחה יש במבצע חבר שמתחיל היום ביונדאי.

This comment was minimized by the moderator on the site

ב- 79k, עדיף כבר סופר מיני מאובזרת פחות.

This comment was minimized by the moderator on the site

אם קיה נותנים לי אקסטרא עוד כמה שנים באחריות, אז למה שאני אקח יונדאי במקום? <br />לא כזאת שווה.

This comment was minimized by the moderator on the site

גם פנסיה שמנה גם חצי מחיר על רכב...

This comment was minimized by the moderator on the site

לעומת הפיקנטו שבקוריאה וזה רק מראה שהאיכות נמוכה.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location