לקסוס LC 500 קבריולט
לקסוס LC 500 קבריולט.
לקסוס LC 500 קבריולט
לקסוס LC 500 קבריולט.

בחודש ינואר האחרון לקסוס הציגה את ה-LC 500 קבריולט כקונספט מוכן לייצור וכעת, במסגרת תערוכת לוס אנג'לס 2019, לקסוס מציגה את גרסת הייצור של הדגם, מכונית קבריולט יוקרתית המבוססת על מכונית הקופה LC 500 המרהיבה.

עד היום לקסוס עשתה שימוש בגג מתקפל קשיח עבור דגמי הגג הנפתח שלה, הפעם היא בחרה בגג אריג רך וקל משקל שהיתרון העיקרי שלו, מעבר למשקל הקל והמנגנון הפשוט יותר, הוא האפשרות לפתוח/לסגור את הגג תוך כדי נסיעה - עד למהירות של 50 קמ"ש. הגג החשמלי נפתח/נסגר בזמן של 15-16 שניות. רכושי הדגם יוכלו לבחור בין צבע שחור לבז' עבור הגג ואותו לשלב באחד מבין 10 צבעי המרכב השונים שלקסוס מציעה.

 

2020 לקסוס LC 500 קבריולט
לקסוס LC 500 קבריולט.

דגם הקבריולט עושה שימוש במנוע בנזין ולא ביחידת ההנעה ההיברידית של הדגם, מדובר במנוע 5.0 ליטר V8 אטמוספרי משובח מהסוג שכבר כמעט לא עושים יותר. למנוע הספק מרבי של 475 כ"ס ומומנט מרבי של 54.9 קג"מ וכמו בדגם הקופה, הוא משודך לתיבת 10 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים. בשלב זה לקסוס עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם אך ברור כי זה יהיה קצת פחות מהיר מה- 4.7 שניות וה-270 קמ"ש של דגם הקופה.

 

לקסוס LC 500 קבריולט
תא הנוסעים מרהיב כמו העיצוב החיצוני.

בכדי להתגבר על הגג הקצוץ, לקסוס הוסיפה חיזוקי שלדה שונים וכן ביצעה שינויים במתלים בכדי להתגבר על המשקל העודף. מאחור הותקן גשר חיזוק למתלים מיציקת אלומיניום והותקנו בולמים משודרגים. בכדי לספק לנהג והנוסע חווית נסיעה נעימה בתנאי מזג אוויר משתנים, לקסוס התקינה בדגם מערכת בקרת אקלים מתקדמת השולטת גם על החימום במושבים, בגלגל ההגה ובמחמם העורף במשענת הראש של המושבים.

 

לקסוס LC 500 קבריולט
לקסוס LC 500 קבריולט.

אל העיצוב החיצוני המרהיב לקסוס הצמידה תא נוסעים מהריב לא פחות, זהה כמובן לתא הנוסעים הייחודי של ה-LC קופה, מפוסל באופן ייחודי ועוטף את הנהג והנוסע בשפע של עור ואלקטרנה. בדגם הותקנה מערכת מולטימדיה 10.3 עדכנית הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי וכן עושה שימוש בעוזרת הוירטואלית של אמזון - אלקסה. לקסוס LC 500 קבריולט מצוידת כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת LSS+ הכוללת, בין היתר: מערכת קדם תאונה עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית לכל טווח המהירויות, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ועוד.

לקסוס עדיין לא מציינת את מחיר הדגם בארה"ב, אך הדגמים הראשונים יהיו במהדורה מוגבלת של 100 יחידות - הדגם המופיע בתמונות. מהדורה זו כוללת צבע כחול לגג ולמרכב, חישוקי "21 ותא נוסעים בגוונים של כחול ולבן.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.