לנצ'יה אפסילון מקבל מנוע 1.0 ליטר חדש בהספק של 70 כ"ס הנעזר במערכת מיקרו-היברידית 12V.

 

כן, היא עדיין חיה, אפילו נמכרת היטב אך משווקת באיטליה בלבד. לנצ'יה אפסילון, השריד היחיד למותג עבר מפואר, זוכה לקבל מערכת הנעה חדשה שתאפשר לדגם ליישר קו עם תקנות הזיהום העדכניות של האיחוד האירופי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת ההנעה החדשה של האפסילון הוצגה בתחילת השנה בפיאט 500 ופנדה, זו מערכת המבוססת על מנוע FireFly שלושה צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר הנעזר במערכת מיקרו-היברידת קלה 12V. ליחידת ההנעה הזו הספק מרבי של 70 כ"ס ומומנט מרבי של 9.4 קג"מ. מערכת ההנעה החדשה הזו מאפשרת הפחתה של 20 עד 30 אחוז בפליטת ה-CO2.

 

לנצ'יה אפסילון
לוח מחוונים מעודכן להנעה היברידית.

הביצועים כפי שאתם כבר יכולים לנחש לא מרשימים במיוחד, עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 14.2 שניות, מהירות מרבית של 163 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 25 ק"מ לליטר, אך בתקן NDEC היוצא.

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית חדשה וגרסה אוטומטית לא תשווק עם הדגם. המערכת המיקרו-היברידית מאפשרת כיבוי של מנוע הבנזין בגלישה לעצירה כבר ממהירות של 30 קמ"ש והיא מסייעת קלות למנוע הבנזין בזמן האצה, בעיקר ביציאה מהמקום.

 

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

למה לאנצ'יה מעוצבת כמו רכב סיני ישן שחטף קורונה ?

This comment was minimized by the moderator on the site

אולי בגלל שהבעלות על לאנצ'יה היא בעלות סינית.

This comment was minimized by the moderator on the site

לנצ'יה אפסילון נמכרת יותר טוב באיטליה מאשר אלפא רומיאו בכל אירופה. באיטליה מוכרים יותר לנצ'יה אפסילון מאשר פיאט 500. השאלה מה יעשו עכשיו שמוציאים את ה 500 החשמלית

This comment was minimized by the moderator on the site

האם יבוא לארץ?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location