מרצדס ויטו 2020 המחודש כולל גרסה חשמלית eVito עם טווח נסיעה של 421 ק"מ, מנוע 2.0 טורבו דיזל חדש בהספקים של 136-239 כ"ס ותיבת 9 הילוכים אוטו'.

 

לאחר שהציגה אשתקד את ה-V קלאס החדש, מרצדס מציגה את דגמי 2020 המחודשים (מתיחת פנים) של ה- ויטו, הגרסה המסחרית והפשוטה יותר של ה-V קלאס. החידוש המשמעותי בדגם הוא השקה של גרסה חשמלית eVito עם אותה מערכת הנעה של ה- EQV - הגרסה החשמלית של מרצדס V קלאס.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

ויזואלית, תתקשו למצוא הבדלים מהדגם שהוצג בסוף 2015 לדגם המחודש שכן למעט עדכון ליחידות התאורה הראשיות ועדכון קל לגריל הקדמי בהשראת ה-V קלאס לא תמצאו הבדל בין הדגמים. את ההבדל המשמעותי בין הויטו ל-V קלאס תמצאו בתא הנוסעים, זה הראשון פשוט ומיועד לעבודה וזה השני יוקרתי כמו בכל דגמי הנוסעים של מרצדס.

 

2020 מרצדס ויטו
מוואן מסחרי סגור עד וואן 8 נוסעים.

ברשימת השדרוגים בתא הנוסעים של הויטו המחודש נמצא מערכת מולטימדיה "7 חדשה עם אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, אופציה למושב נוסע קדמי חשמלי, ריפודי מושבים משודרגים, אופציה למתלי אוויר AIRMATIC בדגמי הנוסעים, מראה מרכזית דיגיטלית מבוססת מצלמה, מצלמת רוורס משודרגת ועוד. גם מפרט הבטיחות של הדגם שודרג באמצעות 3 מערכות חדשות שנוספו לדגם המעלות את מספר מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם ל-13.

 

2020 מרצדס ויטו החדש
תא נוסעים פשוט משמעותית מדגם ה-V קלאס.

מרצדס eVito טורר: כאמור, החידוש המשמעותי עם מתיחת הפנים הוא התוספת של גרסה חשמלית לדגם. זו מערכת המשלבת מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ו-36.9 קג"מ עם סוללה בקיבולת של 100kWh. יחידת ההנעה הזו, המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד, מאפשרת לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של 421 ק"מ ומהירות מרבית של 140 קמ"ש (אופציה ל-160 קמ"ש). את הסוללה שבדגם ניתן לטעון באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של עד 110kW המאפשרת טעינה של 10-80 אחוז מקיבולת הסוללה בפחות מ-45 דקות.

 

הסוללה המותקנת ברצפה לא פוגעת בנפח חלל תא הנוסעים/מטען. רוכשי ה- eVito יוכלו לבחור מבין שני אורכי מרכב שונים, 5140 מ"מ בדגם הבסיס או 5370 מ"מ בגרסה הארוכה ביותר.

 

2020 מרצדס ויטו החדש
מנוע 2.0 טורבו חדש ותיבת 9 הילוכים אוטומטית.

כמו במצרדס V קלאס, גם הויטו מחליף את מנוע ה-2.1 ליטר טורבו דיזל (OM651) במנוע ה-2.0 ליטר טורבו דיזל החדש של מרצדס (OM654). המנוע החדש חסכוני יותר בכ-13% בנוסף להיותו חזק יותר ומזהם פחות. מנוע זה מוצמד לדגמי ההנעה האחורית או הכפולה של הויטו והוא משודך בגרסה אוטומטית לתיבת 9 הילוכים חדשה 9G-TRONIC במקום לתיבת 7 הילוכים בדגם היוצא.

 

את המנוע החדש ניתן לקבל בארבע גרסאות הספק:

  • 136 כ"ס ו-33.6 קג"מ בדגם 114CDI
  • 163 כ"ס ו-38.7 קג"מ בדגם 116CDI
  • 190 כ"ס ו-44.8 קג"מ בדגם 119CDI

 

בגרסת הקצה הבכירה, 124CDI, המנוע מייצר הספק מרבי של 239 כ"ס ו-51 קג"מ ומאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

 

דגמי ההנעה הקדמית של הויטו ממשיכים עם המנוע של הדגם היוצא, 1.7 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 102 כ"ס ו-27.6 קג"מ או 136 כ"ס ו-33.6 קג"מ ובשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד.

מתלי האוויר בדגמי הנוסעים של הויטו מאפשרים את הגבהת המרכב ב-35 מ"מ במהירויות של מתחת ל-30 קמ"ש ומנמיכים את המרכב אוטומטית ב-10 מ"מ במהירויות של מעל ל-110 קמ"ש. בחירה במצב ספורט תנמיך את המרכב ב-10 מ"מ ללא תלות במהירות הנסיעה. רוכשי הדגם יוכלו לבחור לקבל את הדגם עם מגביל מהירות מובנה (כזה שלא ניתן לשינוי אלא דרך חיבור למחשב הרכב) ל-120 קמ"ש או 160 קמ"ש.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location