2019 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה - לראשונה תשווק בישראל ביבוא סדיר.
2019 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה - לראשונה תשווק בישראל ביבוא סדיר.

לקסוס ES החדשה, מכונית הסאלון הנעה קדמית של לקסוס, תשווק לראשונה בישראל ברבעון הראשון של 2019 בדגם היברידי ES 300h.

 

לקסוס חשפה היום (ד') בתערוכת בייג'ין את הדור השביעי והחדש של ה-ES, עם עיצוב מלוטש ומודרני בהשראת ספינת הדגל לקסוס LS, עם תא נוסעים חדש, מרווח יותר וטכנולוגי ועם שפע של אבזור נוחות ובטיחות. החדשה המעניינת ביותר עבור השוק המקומי שלנו היא שהדגם הופך לראשונה לדגם גלובלי, ולא כזה המיועד לשוק האמריקאי בלבד, כך שה-ES החדשה תשווק לראשונה בישראל ובאירופה (ביבוא סדיר) החל מהרבעון הראשון של 2019. 

 

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל : "ה- ES החדשה מהווה עבור לקסוס בישראל צעד נוסף בכיוון שאליו מובילה לקסוס העולמית, באמצעות העיצוב הדינאמי והמושך, האבזור העשיר והמתקדם וחווית הנהיגה המועצמת. אלה מייצגים את התפיסה היפנית של יוקרה מוטורית ולייף סטייל ומאפשרים לנו להמשיך להרחיב את קהל לקוחותינו. לקוחות ותיקים יגלו שה-ES החדשה היא מרווחת, שקטה ובטוחה יותר מאי פעם, ואילו עבור דור חדש של לקוחות טמונה כאן הזדמנות להכיר לראשונה את דגם הסדאן בעל ביצועים משופרים, טכנולוגיית הבטיחות המובילה בקבוצה ואיכות הרכבה וגימור שניתן למצוא רק לעתים נדירות בפלח שוק זה"

 

לקסוס ES אמנם לא שווקה עד עתה בישראל, אך מדובר באחד הדגמים החשובים והנמכרים ביותר של לקסוס בשוק האמריקאי, ביחד עם ה-RX. לקסוס ES היא מכונית סאלון יוקרתית, גדולה ומרווחת, קצת פשוטה וזולה יותר מה-GS, המבוססת על פלטפורמת הנעה קדמית (ולא אחורית כמו ב-GS) אותה היא חולקת עם האבלון החדשה של טויוטה.

 

עם המעברת לפלטפורמה החדשה, TNGA בגרסת GA-K, לקסוס הגדילה משמעותית את הדגם עם תוספת של 65 מ"מ לאורך (4,960 מ"מ), תוספת של 45 מ"מ לרוחב (1,865 מ"מ) ותוספת של 50 מ"מ לבסיס הגלגלים (2,870 מ"מ). עם המידות החדשות, לקסוס ES גדולה יותר למעשה מה-GS.

 

2019 לקסוס ES החדשה
פרופיל מרשים בהשראת ה-LS.

את ה-ES ישרתו שתי יחידות הנעה מחודשות, אותן יחידות ההנעה המשרתות את האבלון החדשה. בגזרת הבנזין אנחנו מוצאים מנוע 3.5 ליטר V6  בדגם ES 350, עם הספק מרבי של 305 כ"ס ומומנט מרבי של 36.9 קג"מ המשודך לתיבת ה-8 הילוכים אוטו' החדשה של טויוטה/לקסוס - שיפור לעומת ה-268 כ"ס של מנוע ה-V6 אשר שרת את הדגם היוצא. בגזרה הירוקה אנחנו מוצעים את דגם ES 300h עם מערכת הנעה היברידית המבוססת על מנוע ה-2.5 ליטר החדש של טויוטה, עם הספק מערכת כולל של 215 כ"ס, לעומת 200 כ"ס בדגם היוצא, וצריכת דלק משולבת של 21.3 ק"מ לליטר. בישראל ובאירופה הדגם ישווק רק עם מערכת ההנעה ההיברידית, דגם ES 300h.

 

לראשונה, לקסוס תציע את ה-ES גם עם חבילת F-SPORT (הדגם בצבע הכחול בתמונות) הכוללת עיצוב ספורטיבי יותר, חישוקי "19, בולמים אדפטיביים בכיול ספורטיבי, מושבים אחוזים יותר, היגוי חד יותר ועוד.

 

2019 לקסוס ES תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש של ה-ES.

תא הנוסעים החדש מציג קפיצת מדרגה של איכות עם עיצוב בהשראת הדגמים האחרונים של לקסוס. מסך "8 עד "12.3 עבור מערכת המולטימדיה צמוד וניצב ללוח המחוונים, שגם בו נמצא את "הקרניים" המאפשרות שליטה על בורר מצבי הנהיגה ובקרת היציבות". מערכת המולטימדיה שבדגם היא הראשונה בלקסוס עם הרחבה לאפל קאר-פליי ולעוזרת האישית של אמאזון (אלקסה). בנוסף נמצא בדגם תצוגה עילית וכן את הדור השני של מערכת הבטיחות המתקדמת של לקסוס 'Lexus Safety System+ 2.0. 

 

מערכת הקדם התנגשות  החדשה שבדגם, כמו ב-LS החדשה, כוללת זיהוי רוכבי אופניים (ביום), הולכי רגל גם בלילה וכן רכבים מהנתיב הנגדי. בנוסף נמצא תאורה ראשית אדפטיבית המורכבת מ-24 יחידות LED עצמאיות, דבר המאפשר פיזור אור אופטימלי מבלי לסונוור את שאר משתמשי הדרך. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.