מתיחת הפנים ללקסוס ES כוללת עדכון קל לעיצוב, שדרוג תא הנוסעים וקבלתו של מנוע 2.0 ליטר עבור השוק הסיני.

2016 לקסוס ES החדשה
לקסוס מעניקה מתיחת פנים לדגמי 2016 של לקסוס ES

לקסוס הסירה בתערוכת שנגחאי את הלוט מעל לקסוס ES החדשה זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים לדגמי 2016. הדור השישי של הדגם שהוצג לפני כשלוש שנים, זוכה לעדכון עיצובי, לתא הנוסעים משודרג ומהודר יותר, לתוספת של אבזור בטיחות מתקדם ודגם בסיס חדש ES200.

 

בכל הקשור לעיצוב החיצוני, לקסוס ES מיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו לאחרונה בלקסוס RX החדש ולפני כן בלקסוס NX. החזית עודכנה באמצעות פגוש קדמי חדש הכולל את גריל "שעון החול" המוחצן והחדש של לקסוס יחד עם פנסים ראשיים חדשים בעיצוב L של לקסוס הכוללים כעת תאורה ראשית בטכנולוגיית LED.

 

בתא הנוסעים, לקסוס שדרגה את איכות החומרים והוסיפה אפשרויות גימור חדשות ושילובי צבעים חדשים, היא התקינה גלגל הגה חדש שנלקח ישירות מה-RX, מסך מחשב הדרך בלוח השעונים הוגדל ומערך השליטה על מערכת המולטימדיה בין המושבים עודכן לדור החדש. לקסוס ES החדשה מצוידת במערכת הבטיחות החדשה של לקסוס  - LEXUS SAFETY SYSTEM + - הכוללת מערכת בלימה אוטו' (כולל זיהוי הולכי רגל), בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ותאורת דרך אוטו' (AHB).

 

עבור השוק הסיני, הרוסי והטאיוואני, לקסוס הוסיפה לדגם גרסת בסיס חדשה, EX200, המצוידת במנוע 2.0 ליטר עם הזרקת דלק ישירה – לקסוס לא חושפת עדיין את נתוני המנוע. לצד גרסת הבסיס החדשה, לקסוס תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 3.5 ליטר V6 ובגרסה היברידית בדגם ES300h המצוידת באותה יחידת הנעה של לקסוס IS300h.

 

לקסוס ES אמנם לא משווקת בישראל ע"י לקס מוטורס, אך מצב זה עשוי להשתנות עוד השנה עם כוונתה של חברת "אלבר" לייבא את הדגם לישראל בייבוא מקביל. לקסוס ES מבוססת על טויוטה אבלון והיא מצוידת בהנעה קדמית, בניגוד לרוב דגמי לקסוס, ובמידה והיא אכן תשווק בישראל היא צפויה לשאת תג מחיר של בין 250-300 אלף שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.