לקסוס נוטשת את עיצוב הפנים היפני הטיפוסי ב-GS החדשה ומציעה תא נוסעים הפונה באופן ברור לעבר השלישייה הגרמנית.

לקסוס GS החדשה - תא נוסעים בהשראה גרמנית

את לקסוס GS החדשה, נזכה לראות ללא כל הסוואה בעוד פחות משבוע. עד אז, אנחנו נחשפים לתא הנוסעים החדש בתמונות הנחשפות לראשונה. אמנם לקסוס עדיין משאירה מקום לדמיון ומסתירה את פרטי הגימור הסופיים, אך לראשונה אנחנו יכולים להתרשם מהמהפכה התודעתית שלקסוס ביצעה בעיצוב תא הנוסעים של ה-GS החדשה.

 

 

אין ספק שלקסוס הציצה לעבר המתחרות מגרמניה הנוגסות יותר ויותר במכירות שלה בארה"ב וזה כמובן ניכר בעיצוב תא הנוסעים. לקסוס זונחת את הקונסולה המרכזית המוארעת של ה-GS היוצאת ומציע קונסולה הנמתחת לרוחב המכונית כמיטב מסורת ב.מ.וו ומרצדס, היותרון בכך הוא בתחושת המרווח שהעיצוב הזה יוצר.

 

גם לקסוס הבינה שבשורה התחתונה כולם רוצים גרמניה

 

עוד לקחה לקסוס מגרמניה, בעיקר מאודי ו-ב.מ.וו זה את העיצוב המינימליסטי של הקונסולה המרכזית. כבר לא תמצאו מבול של כפתורים כמו ב-GS היוצאת, אלא רק את כפותרי תפעול מערכת בקרת האקלים ומערכת השמע (2 כפתורים בלבד!), את כל שאר הפעולות תבצעו דרך הכפתורים שעל ההגה או דרך הג'ויסטיק והמסך המרכזי הענק בגודל 13 אינצ', הממוקם באופן לא מפתיע בדיוק היכן ש-ב.מ.וו מרצדס ואודי ממקמות אותו.

 

לקסוס שדרגה ב-GS החדשה את המושבים עם שפע אפשרויות לכיוון כולל כרית תמיכה ייעודית לירכיים המתכוונת חשמלית. מאחור, ברמת הגימור הגבוהה, לקסוס הוסיפה על המשענ המרכזית, מערכת בקרה בדומה לדגם ה-LS המאפשרת ליושבים מאחור, שליטה על מערכת בקרת האקלים (תלת אזורית) ומערכת בקרת השמע וחלון הגג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.