2021 לקסוס IS החדשה
לקסוס IS החדשה.
2021 לקסוס IS החדשה
לקסוס IS החדשה.

לקסוס ישראל מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2021 המחודשים של לקסוס IS אשר זכו לאחרונה למתיחת פנים מקיפה במיוחד. לקסוס IS החדשה תשווק בישראל בגרסת F-Sport הספורטיבית בלבד, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 241 כ"ס ובמחיר של 279,900 ₪.

 

העיצוב החיצוני מזוהה ומוכר מהדגם היוצא אך כמעט כל חלקי המרכב עוצבו מחדש בכדי להעניק לדגם מראה מדרני יותר ובעיקר ספורטיבי יותר. חביל F-SPORT מעניקה לדגם מראה אגרסיבי יותר באמצעות עיצוב ספורטיבי יותר לפגוש הקדמי המכיל גריל מושחר, פגוש אחורי ספורטיבי יותר למראה, מכסה מנוע שונה וחישוקי 19 בעיצוב ייחודי עם צמיגים רחבים יותר מאחור.

 

2021 לקסוס IS החדשה
עיצוב ספורטיבי ומודרני יותר (בתמונה עם חבילת F ספורט).

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו שבדגם מוכר לנו משאר דגמי לקסוס והוא מייצר כאן הספק מרבי של 241 כ"ס ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ המתקבל החל מ-1650 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים ספורטיבית SPDS המשנה את העברות ההילוכים גם לפי כוחות התאוצה הפועלים על הדגם. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים וזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות.

כאמור, לקסוס ביצעה בדגם שינויים רבים כולל בתחום השלדה והמתלים לטובת שיפור היכולות הדינמיות של הדגם ולתחושה ספורטיבית יותר. השלדה זכתה ליותר נקודות ריתוך וחיזוקים שונים המגדילים את התנגדות השלדה לפיתול, יש מוטות מייצבים קשיחים אך קלים יותר, חלקי אלומיניום שונים במתלים במקום בפלדה להפחתת המשקל הבלתי נתמך ובכל פינות הרכב נמצא בולמים אדפטיביים המאפשרים בחירה מבין מספר דרגות קשיחות. יש אפילו ברגים מיוחדים להידוק חישוקי הגלגלים שמפחיתים עוד 2 ק"ג מהמשקל הבלתי נתמך לעומת ברגי פלדה רגילים. 

 

2021 לקסוס IS החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה מבוססת מגע.

תא הנוסעים מציג את המוכר לנו מהדגם היוצא אך יש מספר שדרוגים כגון עיצוב מעודכן לחלקו העליון של הדשבורד עם פתחי מיזוג עגולי בצידי הדשבורד ויש גם מערכת ומלטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל "10.25 שקרובה יותר לידי הנהג לטובת תפעול נוח יותר - המערכת כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

ברשימת האבזור העשירה של הדגם נוכל למצוא מושבי ספורט קדמיים חשמליים בריפוד עור TAHARA, בקרת אקלים מפוצלת, חלון גג חשמלי, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומצלמה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגת ספורט ייחודית, מערכת שמע מבית פיוניר עם 10 רמקולים, תאורת LED מלאה, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, חימום ואוורור למושבים הקדמיים ועוד ועוד. רמת הגימור F SPORT PLUS תוסיף לרשימה מערכת שמע מבית מארק לוינסון עם 17 רמקולים זיכרונות למושב הנהג ומערכת כניסה חכמה.

 

2021 לקסוס IS החדשה
שדרוג מקיף לשלדה ולמתלים.

לקסוס IS החדשה מצוידת במערכת הבטיחות +2.5 LSS הכוללת, בין היתר: אור גבוה אוטומטי, מערכת קדם התנגשות, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית המסוגלת להפחית את מהירות הנסיעה בסיבובים, זיהוי תמרורים מורחב ועוד. 2021 לקסוס IS החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 לקסוס IS החדשה
לקסוס IS החדשה.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מסר: "הIS- החדשה ממשיכה את מורשת הספורט סדאן של הדגם עם חבילה דינאמית מאד, לצד עיצוב ספורטיבי ייחודי. עמלנו רבות על הבאת דגם זה בפורמט ה- F SPORT לישראל ובמחיר אטרקטיבי במיוחד, ואנו בטוחים שהגעתו מהווה בשורה אמיתית לאוהבי הנהיגה שיודעים להעריך ביצועים מלהיבים לצד יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת".

2021 לקסוס IS 300 - מחירון:

IS 300 F-SPORT החל מ- 279,900 ₪

IS 300 F-Sport plus החל מ- 294,900 ₪

לקסוס IS כבר לא משווקת באירופה ולכן הדגם משווק לראשונה בתקינה אמריקאית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.