לקסוס LM
לקסוס LM - המיניוואן הראשון של לקסוס.
לקסוס LM
לקסוס LM - המיניוואן הראשון של לקסוס.

 

לקסוס חושפת בתערוכת שנגחאי את המיניוואן בגודל מלא לקסוס LM, מיניוואן גדול ויוקרתי המיועד לשוק הסיני ומספר מצומצם של שווקים באסיה בלבד. עבורנו מדובר בייצור לא מזוהה, אך כל מי שגר במזרח, בתאילנד ומלזיה במיוחד, יזהה מיד כי מדובר בגרסה של לקסוס לטויוטה Alphard.

 

לקסוס LM דומה במידותיו למיניוואן טויוטה סיינה, עם אורך של 5.0 מטר, רוחב של 1.85 מטר ובסיס גלגלים של 3.0 מטר. במתחם הנוסעים המרווח נוכל למצוא מחיצה המפרידה את הנהג מהנוסעים המכובדים, אלו יוכלו ליהנות ממסך ״26 המאפשר צפיה בשידורי הטלוויזיה או לגלישה באינטרנט וממושבי מחלקה ראשונה, חשמליים ונפרדים עם אוורור וחימום ובריפוד עור יוקרתי. בין המושבים נוכל למצוא מקרר בנפח 14 ליטר ומסך מגע המאפשר שליטה על בקרת האקלים הנפרדת, מערכת השמע מבית mark levinson הכוללת 19 רמקולים ועוד.

 

לקסוס LM
תנאים של מחלקה ראשונה.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור באופציה ״צנועה״ יותר עם 7 מושבים ושני מושבים נפרדים בשורה השנייה, בדיוק כפי שטויוטה משווקת את ה-Alphard.

 

לקסוס LM
מבוסס על טויוטה Alphard.

בתחום ההנעה לקסוס LM ישווק בשני דגמים, בדיוק כפי שטויוטה משווקת את ה-Alphard: לקסוס LM350 עם מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של 296 כ״ס המשודך לתיבת 8 הילוכים או בדגם LM300h היברידי עם מנוע 2.5 ליטר ובהספק כולל של 200 כ״ס. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין הנעה קדמית או כפולה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.